پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۳۸۳
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: نماینده وزیر و مدیر کل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت گفت: مسائل غیبت کارکنان در واحد مددکاری اداری منابع انسانی حل و فصل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا علیان‌نژاد در نشست تخصصی نظارت و برخورد در حوزه نظام رسیدگی به تخلفات اداری در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مسائل غیبت کارکنان را قبل از ارسال به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری در واحد مددکاری اداری منابع انسانی حل و فصل نمائید.

مدیر کل دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت عنوان داشت: آموزش قوانین و مقررات اداری برای کارکنان اهمیت بسیار بالایی دارد و همه کارکنان باید آشنایی کامل با مسائل مهم این حوزه داشته باشند و آشنایی با قوانین و مقررات موجب کاهش سطح تخلفات اداری خواهد شد.

وی در خصوص تخلف غیبت تصریح کرد: قبل از ارائه گزارش غیبت کارکنان به هیئت‌ها شایسته است که واحد مددکاری اداری منابع انسانی به علت‌یابی و آسیب‌شناسی در این خصوص پرداخته و چنانچه غیبت کارمند جنبه‌ی موجه داشته است در همان واحد مددکاری موضوع حل و فصل شود.

علیان‌نژاد ادامه داد: با انجام چنین مسیری و اقدامی در واحد مددکاری و اجتماعی منابع انسانی شرکت‌های زیرمجموعه، دیگر ضرورتی به ارائه‌ی گزارش برای ارجاع موضوع به هیئت رسیدگی به تخلفات وجود ندارد.

نماینده وزیر نفت در ادامه گفت: با توجه به اصل ۱۴۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر شخص می‌تواند تنها یک شغل دولتی را عهده‌دار باشد، متخلف از این قانون به انفصال بین ۳ تا ۶ ماه محکوم می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر