پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۴۹۷
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد با جنوبی شدن تدریجی جریانات جوی از امروز، رطوبت و شرجی هوا تا پایان هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا اواخر هفته با وزش باد‌های جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش می‌یابد؛ بنابراین در این مدت غبارمحلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی و افزایش پوشش ابر از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.
 
طلیعه محمدی افزود: فردا در برخی ساعت‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی به سبب افزایش سرعت باد‌های جنوبی دریا تا حدودی متلاطم خواهد بود.
 
وی جهت وزش باد را متغیر، با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۴۰ کیلومتر در ساعت و فردا بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق مرکزی و جنوبی در ساعت‌هایی ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
محمدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۴۶، مد دوم ساعت ۱۲:۲۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۰۷ دقیقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر