چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۵۹۸
سه‌شنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان در سطح ملی و بین‌المللی دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم افروغ عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه برگزاری رویدادهای فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و بهره‌مندی از دستاوردهای علمی و فرهنگی و امکانات تفاهم‌نامه‌ای میان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر به امضا رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در ۶ ماده و برای مدت ۱۲ ماه تنظیم و به امضا رسید که در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

وی افزود: مشارکت طرفین در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و سمینارها، تعامل و هم‌افزایی با بخش‌های پژوهشی و انتشارات، مشارکت در برگزاری رویدادهای فرهنگی، همکاری در انجام فعالیت‌های فرهنگی و مشارکت در برگزاری جشنواره‌های علمی، فرهنگی و هنری از اهداف کلی این تفاهم‌نامه است.

افروغ اظهار امیدواری کرد: با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم قدم‌های موثرتری نسبت به گذشته و در راستای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان در سطح ملی و بین‌المللی برداریم.

امضای تفاهم‌نامه همکاری در برگزاری رویدادهای فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی در آئین اختتامیه همایش ملی ادبیات آئینی استان بوشهر و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و معاون دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر