چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۴۹
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: انتظار می‌رود شرکت عمران شهرهای جدید برای شهر عالی‌شهر شبکه فاضلاب ایجاد می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیگیری مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه دیداری را با وزیر راه و شهرسازی داشتیم.

وی اضافه کرد: ایجاد شبکه فاضلاب در عالی‌شهر اولویت اول این شهر است و در ابتدا پیگیری شد تا به حجم فاضلاب بوشهر اضافه شود که مورد موافقت قرار نگرفت.

وی افزود: در نشست با وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا پروژه شبکه فاضلاب شهر عالی‌شهر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید انجام شود و دکتر بذرپاش نیز طی دستوری این پیشنهاد را به مدیرعامل شرکت ابلاغ کرد.

جمیری بیان داشت: خوشبختانه در آخرین پیگیری و طی جلسه‌ای با جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن تأمین اعتبار، شرکت عمران شهرهای جدید عهده‌دار انجام این پروژه شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به ضرورت ایجاد شبکه فاضلاب در چغادک، افزود: این پروژه نیز با توجه به مشکلاتی که برای مردم چغادک به وجود آورده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با تعیین تکلیف موضوع شبکه فاضلاب عالی‌شهر، آبفا می‌تواند تمرکز خود را بر روی مسئله فاضلاب چغادک معطوف کند و با پیگیری‌ها حل مشکل تسریع شود.

جمیری از استقرار آبفا در جزیره خارگ خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، آبفا در جزیره خارگ مستقر شد و با جلب نظر هیئت مدیره شرکت ملی نفت، ۱۵۰ میلیارد تومان برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب این جزیره تخصیص پیدا می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر