پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۶۶۱
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: بسیج جامعه پزشکی یکی از بخش‌هایی است که در حوزه پیشگیری مقدم بوده و در حوزه درمان نیز مدیریت فعالی دارد که البته نیاز است امکانات و نیروی انسانی این حوزه تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری روز چهارشنبه در دیدار اعضای بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: ثروت واقعی در منابع نفت و گاز، پتروشیمی، طلا و نقره خلاصه نمی‌شود بلکه مهمترین ثروت، منابع انسانی است.

وی افزود: برای داشتن منابع انسانی توانمند، نیاز است که موضوع سلامت کارکنان در اولویت قرار گیرد چرا که حوزه سلامت یک حوزه زیرساختی و بنیادین و ارزشمندترین ثروت برای داشتن نیروی انسانی سالم محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود آینده فوق العاده چالش‌زا و بحرانی در عرصه سلامت در سطح جهان پیش رو بشر قرار گیرد که اگر در عرصه کنترل ویروس‌ها و بیماری‌ها که امروز هم به صورت طبیعی و هم تولیدی فضای دستی انسان هستند توانمند نباشیم، دچار چالش جدی تهاجم به حوزه سلامت می‌شویم.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: بیماری‌های غیر واگیر گاهی اوقات به دلیل سو مدیریت جسمی و روحی انسان و مدیریت غلط تغذیه ایجاد می شود که در پاره‌ای از مواقع شرایط زیست بوم این بیماری را تولید می‌کند.

وی تاکید کرد: باید با یک برنامه دقیق آمایشی سلامت، پیشگیری سرلوحه کار قرار گیرد و درمان به شکل دانشی با تجهیزات کافی انجام شود تا منابع انسانی خود را در سلامت نگه داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر