چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۷۳۴
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: «وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان گفت: منتقد، فردی دلسوز، تیزبین، خیرخواه و همراه با احساس مسوولیت است که با نمایاندن نواقصات و کاستی ها به دنبال بهبود وضعیت موجود است.

«وحید مصدق»، در گفت و گو با «فکرشهر»، با تسلیت به مناسبت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، درباره صدای مخاطب ارسالی به این رسانه با موضوع آبیاری فضای سبز بلوارها در برازجان و در انتقاد از شهرداری این شهر، با عنوان «یک انتقاد و درخواست از شهرداری برازجان» اظهارداشت: بر خود لازم می دانم که در خصوص مطالبه گری و انتقاد بجا و به حق این همشهری عزیز چند جمله ای را عرض کنم. نقادی و نقدپذیری در راستای پرسش گری و پاسخ گویی برای اصلاح امور سرمایه ای بسیار گرانبها است و شناخت کاستی ها و نواقص و همچنین تلاش برای رفع آنها گامی موثر در مسیر پیشرفت و توسعه است.

وی ادامه داد: به جای پاسخگویی خود را به نادانی زدن و پرده پوشی بر آنچه بوده و هست یا انکار نواقص و مشکلات، واقعیت ها را عوض نکرده و دردی را درمان نمی کند .

این عضو شورای شهر برازجان بیان داشت: در صورت ترویج فرهنگ نقد و انتقادپذیری، بسیاری از تنش ها و کشمکش ها فروکش کرده و همچنین ضعف ها، نقص ها و کاستی ها نیز زمینه ظهور نمی یابند؛ به ویژه اگر مدیران از لاک خودمطلق انگاری و خودبرتربینی درآمده و معتقد باشند که همواره در معرض خطایند، به سادگی درمی یابند که هیچ کس بی نیاز از تذکر و انتقاد نیست.

وی با بیان این که «امام علی علیه السلام با آن مقام عصمت و عظمت همواره از مردم می خواستند تا ابراز سخن حق و خیرخواهی نسبت به روش حکومت داری ایشان نمایند»، افزود: در جایی دیگر نیز ایشان می فرمایند «مردمی که خیرخواه یکدیگر نیستند و از خیرخواهان نیز استقبال نمی کنند، از سعادت و بهروزی بدورند» و همین امر لزوم توجه به انتقادها را بیش از پیش نشان می دهد.

مصدق تاکید کرد: منتقد، فردی دلسوز، تیزبین، خیرخواه و همراه با احساس مسوولیت است که با نمایاندن نواقصات و کاستی ها به دنبال بهبود وضعیت موجود است، پس نباید نقد و انتقاد را کینه و عداوت تلقی کرد و آن را تضعیف موقعیت خود دانست .

وی خطاب به مخاطب «فکرشهر» و دیگر منتقدین نیز ادامه داد: همشهری آگاه و دلسوز، نقد و تذکر شما کاملاً بجا و شایسته بود و اینجانب به نوبه خودم از شما قدردانی و تشکر می کنم که در حوزه ی مدیریت شهری یار و همراه ما هستید و به نمایندگی از طرف شما مراتب گلایه مندی و عدم مدیریت صحیح در خصوص موضوع مطروحه را به شهرداری برای اصلاح امور و رفع نواقصات تذکر خواهم داد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر