پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۸۸۶
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم تشدید رطوبت و شرجی در این استان، رطوبت هوا در گناوه این استان به ۹۵ درصد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهرهای بوشهر و خارگ نیز به ترتیب رطوبت ۹۰ و ۸۷ درصد و سایر شهرهای استان نیز رطوبت زیر ۸۰ درصد تجربه کردند.

وی بیان کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی، انتظار می‌رود تا روز پنجشنبه شرجی و گرمای هوا در استان بوشهر به سطح بالایی برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم و خوموج دمای ۴۷ و برازجان دمای ۴۶ درجه سانتیگراد تجربه و سایر شهرهای استان نیز به طور متوسط دمای ۳۹ تا ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: پیش بینی شده دمای هوا در سه روز آینده به میزان قابل توجهی افزایش و به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد برسد.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده غبار محلی و در ساعت‌هایی از بعد از ظهر همراه با وزش باد و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی از پدیده‌هایی غالب در استان خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط ساحلی همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‎شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، با سرعت هشت ا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۲۰، جزر دریا ساعت ۱۵:۲۰، مد دوم ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر