پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۸۹۹
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۹

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با دهه نخست محرم ۴۰۰ حامی جدید در قالب پویش به عشق حسین (ع) برای ایتام زیرپوشش این نهاد حمایتی جذب شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس روشن روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش به عشق امام حسین (ع) با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال، با پرداخت ماهانه ۳۰۰ هزارریال عهده‌دار می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در زمان حاضر هفت هزار و ۷۹۰ فرزند یتیم و محسنین در استان بوشهر زیر پوشش کمیته امداد هستند که یک‌هزار و ۹۰۳ نفر از آنان یتیم و پنج هزار و ۸۸۷ نفر دیگر از فرزندان محسنین ( کودکان نیازمندی که یتیم نیستند) هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به روش‌های ثبت نام حامیان ایتام را در طرح اکرام افزود: خیران و حامیان نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به سایت emdad.ekram.ir و یا مراجعه به دفاتر و ادارات کمیته امداد در سراسر استان با این طرح همکاری کنند.

روشن افزود: ارسال کلمه حامی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۷ و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۳۲۰۷۱۹ در ساعات اداری یکی دیگر از راه‌های ارتباطی برای جذب و ثبت‌نام حامی فرزندان ایتام و نیازمند است.

وی ادامه داد: حامیان فرزندان می‌توانند نذر و کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان معنوی که در فرایند ثبت‌نام برای آنها تعیین می‌شود واریز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر