چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۹۰۲
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: تلاش قهرمانانه تیم‌های اورژانس هوایی این استان برای نجات ۲ کودک آسیب دیده در حادثه‌ سوختگی به ثبت رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سید حسین موسوی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پسری یک و دختر سه ساله در یکی از بخش‌های شهرستان دشتستان از ناحیه دست، گردن و قفسه سینه به وسیله روغن داغ آسیب دیده و دچار سوختگی شدند.

وی افزود: این وضعیت نیازمند فوریت پزشکی بود که در این شرایط بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر شتابان به پرواز درآمد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر تصریح کرد: در کمترین زمان ممکن، اورژانس این ۲کودک آسیب دیده را از آمبولانس زمینی شهر کلمه در محل پد بالگرد تحویل گرفته و کودکان را به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال دادند تا مورد مراقبت‌های لازم قرار بگیرند.

موسوی اضافه کرد: با هماهنگی‌های لازم میان ستاد هدایت بیماران و بیمارستان، کادر درمانی بیمارستان شهید چرومی گناوه نیز مرهم به دست؛ آماده پذیرش این ۲ کودک آسیب دیده بودند.

رئیس اورژانس استان بوشهر گفت: تیم پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی با هدایت خدارحم نویدکیا و مهرداد عرب شبانکاره در تلاش بی‌وقفه‌ای بودند و در تکاپو برای اتمام این مأموریت قرار داشتند.

وی افزود: طی این حادثه، تیم پروازی کاپیتان محمد احسان عسکری و عبدالرضا پورغلام، همراه با تیم فنی پرواز مهندس مجتبی شریفی و هادی خواجوی تلاش‌های بی‌وقفه‌ای را برای انتقال سریع و ایمن این ۲ کودک انجام دادند.

موسوی گفت: این ماموریت با استانداردهای لازم و با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان در کنار ارائه خدمات تخصصی اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر