پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۹۰۸
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از تولید شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ در سه ماه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ در مرداد و شهریور تولید می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، افشین قطبی حمایت از بخش تولیدی و صنایع فرآوری محصولات پروتئینی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ۲۱۸ مرغداری با ظرفیت پرورش ۷ میلیون قطعه جوجه در هر دوره در استان بوشهر فعال است.

وی از فعالیت یک واحد مرغ مادر با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در استان خبر داد و گفت: یک واحد جوجه کشی با ظرفیت ۲۵ میلیون قطعه در استان بوشهر فعال است و توسعه صنایع فرآوری این محصول در اولویت قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی امسال واحد مرغ مادر و یک واحد جوجه کشی در تأمین جوجه یک‌روزه واحد‌های مرغ گوشتی در استان راه‌اندازی می‌شود.

قطبی با اشاره به وضعیت تولید گوشت مرغ در سال جاری گفت: در سه ماه نخست امسال شش هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و وارد بازار عرضه شد.

وی از افزایش جوجه‌ریزی در واحد‌های مرغداری استان بوشهر خبر داد و افزود: در تیر ماه امسال ۱.۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر انجام شده که پیش‌بینی تولید و عرضه بیش از ۴ هزار تن گوشت مرغ به‌صورت گرم در مرداد و شهریور شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: پیش‌بینی جوجه‌ریزی در مرداد و شهریور امسال در مرغداری‌های استان بوشهر بیش از ۳ میلیون قطعه جوجه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر