پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۹۵۲
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ظهر پنجشنبه تا جمعه هفته جاری نسبت به تلام و مواحی خلیج فارس هشدار سطح نارنجی ( اقدام ضروری) داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده برای استان بوشهر وزش بادهای شدید شمال غربی، افزایش ارتفاع موج خلیج فارس و احتمال نفوذ گرد و خاک فرامنطقه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده در این مدت سرعت باد به بیش از ۵۰ کیلومتر درساعت و ارتفاع موج دریا در آب‌های استان به ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر افزایش پیدا کند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در پنجشنبه و جمعه هفته جاری با مواجی سواحل و فراساحل شمالی، مرکزی و جنوبی استان بوشهر نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق‌شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌سنگین، پاره‌شدن تورهای صیادی، خطر غرق‌ شدن شناگران و همچنین خطر خسارت به تاسیسات ساحلی و فراساحلی هشدار داده می‌شود.

مساعدی ادامه داد: انتظار می‌رود تا روز پنجشنبه شرجی و گرمای هوا در استان بوشهر از میزان بالایی برقرار باشد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط ساحلی همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۲۰، جزر دریا ساعت ۱۵:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر