پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۹۹۶
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش آموزان مدارس غیردولتی بوشهر به راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد مهدی ملاکی عصر سه‌شنبه در نشست با کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر اظهار داشت: دانش‌آموزان مدارس غیردولتی استان همانند دیگر دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور در سال جاری اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام هفت هزار دانش‌آموز استان بوشهر به این اردوی سیاحتی و زیارتی ادامه داد: در سال جاری هزینه‌های تقبل شده از طرف دانش‌آموزان برای مدارس دولتی و غیردولتی شرایط یکسانی داشت تا دانش‌آموزان محصل در مدارس غیردولتی نیز با رغبت بهتری به این اردو اعزام شوند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانش‌آموزان مدارس غیردولتی به اردوی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، اردوی دریایی و همچنین اردوی راهیان نور غرب و جنوب اعزام شدند.

ملاکی با بیان اینکه استان بوشهر در سال جاری با همت مدیرکل و معاونت پرورشی و فرهنگی، استان بوشهر از استان برتر در اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور بوده است افزود: با تصویب شورای معاونان آموزش و پرورش استان، دانش آموزان محصل در مدارس غیرولتی همانند دیگر دانش‌آموازان شرایط برابری برای اعزام برخوردار خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر