پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۲۱۰
جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی روزهای آینده غبار محلی، گاهی وزش باد، شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان است.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب، در برخی نقاط استان، عمدتاً نوار شرقی و مناطق جنوبی استان، با رشد ابر احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رعدوبرق، وزش باد همراه با گردوخاک و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی روزهای آینده غبار محلی، گاهی وزش باد، شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شرقی و نواحی جنوبی استان افزایش ابر با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی خواهد بود.

محمدی اضافه کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در برخی ساعات ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر