چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه رسانه‌ها کمتر به موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی هیروشیما و کسب مدال برنز در رشته ژیمناستیک پرداختند، گفت: کسب مدال آسیایی ژیمناستیک از بزرگترین افتخارات ورزشی ایران بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، جعفر درویش‌زاده در نشست مجمع ژیمناستیک استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب رئیس جدید این هیئت اظهار کرد: برای ژیمناستیک ایران در حدود 70 سال زحمات زیادی از سوی دلسوزان این رشته ورزشی کشیده شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۷
سه‌شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه رسانه‌ها کمتر به موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی هیروشیما و کسب مدال برنز در رشته ژیمناستیک پرداختند، گفت: کسب مدال آسیایی ژیمناستیک از بزرگترین افتخارات ورزشی ایران بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، جعفر درویش‌زاده در نشست مجمع ژیمناستیک استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخاب رئیس جدید این هیئت اظهار کرد: برای ژیمناستیک ایران در حدود 70 سال زحمات زیادی از سوی دلسوزان این رشته ورزشی کشیده شد.

\n\n

وی با بیان اینکه مشقات زیادی در این راه توسط پیشکسوتان این رشته ورزشی تحمل شد، تصریح کرد: رشته ژیمناستیک از سخت‌ترین رشته‌های ورزشی برای مدال‌آوری در سطوح بین‌المللی است.

\n\n

این مسئول با بیان اینکه در آسیا این کار بسیار سخت‌تر از سایر نقاط جهان است، افزود: سختی به این معنی است که از میان 10 قدرت برتر ژیمناستیک جهان تعداد چهار قدرت برتر یعنی ژاپن و چین و دو کشور کره در این قاره قرار دارند.

\n\n

درویش‌زاده گفت: اما در بازی‌های آسیایی راهی را پیمودیم که عصاره همه زحمات طی 70 سال گذشته بود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی گفت: در بازی‌های آسیایی جوان گمنامی از استان بوشهر با کم‌ترین نام و نشان به مسابقات آسیایی می‌روند و در بین این چهار غول ژیمناستیک دنیا در رشته‌ای به مدال می‌رسد که سخت‌ترین رشته از این ورزش به شمار می‌رود.

\n\n

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه رسانه‌ها کمتر به موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی هیروشیما و کسب مدال برنز در رشته ژیمناستیک پرداختند، افزود: بی‌شک ژیمناستیک ایران با مدال ارزشمند عباس جامعی متحول شد که آغاز راهی برای توسعه این رشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر