پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۲۳
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیلم بر ضرورت توجه بیشتر شرکت‌های تابعه وزارت نفت در مسئولیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد اسدی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر عامل و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر نفت و گاز به محیط پیرامونی تصریح کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت یکی از تأکیدات مهم رئیس جمهور و وزیر نفت است.

فرماندار شهرستان دیلم خواستار توسعه مناطق پیرامونی صنایع نفت و گاز شد و افزود: گام‌های مثبتی هم در این راستا برداشته شده که انتظار داریم این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال جوانان شهرستان دیلم اظهار داشت: موضوع اشتغال از مسائل مهم شهرستان است و انتظار داریم اولویت اشتغال با جوانان بومی شهرستان دیلم باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم گفت: در بحث‌های فرهنگی، ورزشی، حوزه درمان، کمک به روستاها در بحث آسفالت راه‌ها و دیگر مسائل مرتبط با حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های نفتی توجه ویژه داشته باشند.

توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز اظهار داشت: در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، آماده همکاری همه جانبه با شهرستان دیلم هستیم.

غلامرضا کمالی با بیان اینکه مناطق بسیار مهم عملیاتی در حوزه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم در کنار رسالت اصلی شرکت، به دغدغه‌های مردم شریف شهرستان دیلم با نگاه مثبت توجه کنیم.

کمالی اضافه کرد: در حوزه اشتغال، اولویت با جوانان بومی است و نگاه ما این است که در زمان جذب نیرو، اولویت‌بندی با لحاظ اولویت نیروهای بومی مورد توجه باشد.

وی همچنین از نگاه مثبت شرکت در ارائه ماشین آلات و امکانات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، کمک‌در حوزه درمان، بهبود راه‌ها، کمک به حوزه ورزش شهرستان دیلم، درجهت تسهیل امورات مردم و برای خدمات دهی به مناطق پیرامون حوزه نفت و گاز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر