چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۴۹
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: امام جمعه خورموج با تاکید بر لزوم تقویت ارتباط مردم و مسئولان گفت: خدمات دولت اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست چهارشنبه‌شب در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: شهادت شهیدان رجایی و باهنر یکی از تلخ‌ترین حوادث انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: حادثه هشتم شهریور، اگر چه برای امام راحل و انقلاب سنگین بود اما ملت و مسئولان کشور را برای پیمودن صراط مستقیم انقلاب اسلامی، مصمم‌تر کرد. راه و منش و سیره این مردان بزرگ الهی برای همیشه تاریخ در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شد.

وی افزود: حادثه هشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر معیاری برای شناخت جبهه حق و باطل بود چرا که چهره کریه منافقین و استکبار جهانی را بیش از گذشته به مردم ایران نشان داد.

زاهددوست خاطرنشان کرد: هدف از نامگذاری شهادت این دو شهید بزرگوار به عنوان هفته دولت، آن است که سبک خدمتگزاری آنان چشم و چراغ راه مسئولان و مدیران کشور قرار بگیرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که مسئولان ما با تأسی از روش و سیره شهیدان رجایی و باهنر به دور از منفعت‌های سیاسی و حزبی، فقط به فکر خدمت رسانی به مردم و تعالی نظام اسلامی باشند، دشمنان در اهداف خود علیه نظام و ملت ناکام خواهند بود.

امام جمعه خورموج گفت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت هفته دولت قطعاً یک برنامه محوری با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردهای خود دولت است افزود: اطلاع رسانی دقیق و مؤثر خدمات و دستاوردهای دولت لازم است و باید دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم را به صورت دقیق و عینی به مردم منعکس شود.

زاهددوست تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه تبیین عینی خدمات دستاوردهای دولت در مساجد و سایر مجامع عمومی گامی مؤثر در راستای آشنایی مردم با عملکرد دستگاه‌های دولتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر