چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۸۳
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: رئیس هیئت فوتبال کنگان گفت: برای احیای فوتبال کنگان به حمایت جدی مسئولان شهرستان و صنعت و برنامه ریزی مدون نیاز است.

به فکرشهر از مهر، عیسی سلامیان صبح پنج شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال کنگان با دارا بودن استعدادهای ناب و ظرفیت‌های گوناگون متأسفانه جایگاه مناسبی در سطح استان ندارد و برای احیای آن به حمایت جدی مسئولان شهرستان و صنعت و برنامه ریزی مدون نیازمند است.

رئیس هیئت فوتبال کنگان در خصوص فعالیت و تعداد تیم‌های فوتبال و وضعیت مربی گری فوتبال در کنگان افزود: تعداد تیم‌های فعال در شهرستان کنگان به ۱۰ تیم نمی‌رسد و از نظر تعداد مربی سطح بالا نیز در فقر به سر می بریم و ضرورت دارد که با برنامه ریزی و تلاش مضاعف و آموزش و تزریق هزینه به تیم‌ها وضعیت فوتبال کنگان را بهبود ببخشیم.

وی در خصوص آموزش گفت: از سال قبل تا کنون چندین کلاس مربی گری با مدرسان درجه یک کشوری و همچنین کلاس‌های داوری درجه ۲ و سه را برگزار کرده‌ایم و برای بهبود فوتبال کنگان برنامه ریزی و مسیر خوبی را ترسیم کرده‌ایم.

سلامیان از ایجاد کوبل داوری در کنگان خبر داد و گفت: با حضور دکتر شعرانی از داوران لیگ برتر فوتبال کشور در کمیته داوری شاهد رونق داوری در کنگان هستیم و با تلاش‌های ایشان و استعدادیابی در مدارس آینده درخشانی را برای جامعه داوری فوتبال و فوتسال شهرستان کنگان پیش بینی می‌کنیم و در آینده شاهد قضاوت داوران کنگانی در لیگ برتر کشوری خواهیم بود.

وی از کسب سهمیه لیگ دسته دو فوتسال کشور برای کنگان خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام شده در این هیأت موفق شدیم یک سهمیه در لیگ دسته دو فوتسال کشور به دست بیاوریم و از مسئولان شهرستان تقاضا داریم که برای هرچه بهتر ظاهر شدن تیم کنگان در این مسابقات ما را یاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر