پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۵۰۶
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: دشمن از حضور پرشور مردم در انتخابات می‌ترسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عباس بحرینی در نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوای الهی را کسب کنید، به یادخدا باشید، از خدا غافل نشوید و مراقب باشیم که دنیا ما را گول نزند

وی اضافه کرد: هرچه جلوتر برویم و به آخرالزمان نزدیک‌تر شویم همه چیز مایه گمراهی می‌شود، انسان‌ها به هوای نفس و وسوسه شیطان گول دنیا می‌خورند تا جایی مؤمن و متقی در جامعه کم می‌شود و شکرگزاران پروردگار کمتر می‌شوند، انسان‌ها از تلاطم هوای نفس به این طرف و آن طرف می‌روند.

امام جمعه موقت عسلویه ادامه داد: پیامبر (ص) فرمود اهل بیت مثل کشتی نوح هستند و هر کس دراین کشتی نشست اهل نجات است و هر کس سوار این کشتی نشد هلاک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ماه صفر ماه اوج مظلومیت و گرفتاری و حزن و ناله وفریاد اهل بیت است بیان کرد: راه و جهت مشخص است؛ راه امیرالمومنین راه مستقیم است. راه اهل بیت را گم نکنیم، این راه درست است که مایه نجات دنیا و آخرت است. کسی که پیرو اهل بیت است مقابل آمریکا می‌ایستد.

بحرینی به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: گوشی‌هایی که دست بچه‌ها دادیم دشمن است؛ پدران و مادران غافل شده اند و بسیاری از انحرافات جامعه بشری از همین موبایل و ماهواره است.

وی تاکید کرد: پدرها و مادرها و آموزش و پرورش کنترل کنند. من نمره خوبی به آموزش و پرورش نمی‌دهم. باید قرآن به دانش آموزان بیاموزند و آنها را با دین آشنا کنند.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه فنداسیون علمی و فرهنگی کشور دست آموزش وپرورش است ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که انقلاب به جایی نرسد. نظام و انقلاب مقدس است و امامین انقلاب انسان‌های بزرگی هستند. رهبر انقلاب برای این ملت تلاش می‌کند هر چه دشمن گفت باور نکنید.

وی تاکید کرد: بعضی درباره شاه حرف می‌زنند سوال این است که شاه برای ما چه کرده است؟ زمان شاه چه داشتیم؟ برق نداشتیم، آب نداشتیم، بیمارستان نداشتیم و هر چه داریم ازبرکت انقلاب است.

قدر نعمت بزرگ استقلال را بدانیم

بحرینی خاطرنشان کرد: به علما و دانشمندان خودمان افتخار کنیم؛ به ابن سینا و علامه مجلسی افتخار کنیم چراکه کتاب‌های ابن سینا در دانشگاه‌های آمریکا تدریس می‌شود و علامه مجلسی با امکانات آن روز ۵۰۰ جلد کتاب نوشت.

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد افزود: آمریکا خیانت کرد و شاه را برگرداند؛ آمریکا استعمار گر است و می‌خواهند بر دنیا سیطره داشته باشند و معادن دنیا را غارت کنند.

امام جمعه موقت عسلویه تصریح کرد: آمریکایی‌ها معادن نفت سوریه و عراق و یمن را غارت می‌کنند ولی دم ازحقوق بشر و دموکراسی می‌زنند و دروغ می‌گویند که دنبال آزادی و دموکراسی هستند.

وی اضافه کرد: الان استقلال داریم و قدر این نعمت بزرگ استقلال را بدانیم. پیشرفت‌های علمی و نظامی به دست آوردیم. تاریخ را مطالعه کنید و دشمنان خارجی وداخلی را بشناسید. انتخابات درپیش است دشمن از حضور شما در انتخابات می ترسد دشمن به دنبال این است که به انقلاب ضربه بزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر