پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۰۹
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۷

فکرشهر: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه بوشهر از اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن بخش آقایان و بانوان در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، علی‌اکبر مداح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهل‌وششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن اوقاف در سالن اجتماعات شهید بهشتی و مسجد دانشگاه علوم‌پزشکی محله ایثار منطقه یک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: عبدالعزیز کمالی، میلاد میگلی و سیدعباس حسینی در رشته حفظ کل قرآن کریم مرحله استانی به‌ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این رشته شدند.

وی ادامه داد: محمد شادور، ایمان شیخ، محمد کشتکار به‌عنوان نفرات اول تا سوم در رشته حفظ ۲۰ جز انتخاب شدند و اسماعیل محمدی، سیدجواد حسینی و مرتضی محمدی در رشته حفظ ۱۰ جز به‌ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، با بیان اینکه اسماعیل نیکویی در رشته حفظ ۵ جز حائز رتبه برتر این رشته قرآنی شد، گفت: رتبه اول تا سوم رشته قرائت تحقیق به محمد جماله، سیدوحید حسینی و سیدمصطفی موسوی رسید و همچنین محمدمهدی انگالیان، صادق غریبی خورموجی و حامد یوسفی موفق به کسب رتبه اول تا سوم در رشته قرائت ترتیل مرحله استانی بخش آقایان شدند.

مداح افزود: سیف‌الله زحمتکش به‌عنوان نفر برتر در رشته دعاخوانی مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بوشهر انتخاب شد و محمدطاها محمدی و سیدحامد ابطحی در رشته اذان بر روی پلکان مقام اول و دوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه رتبه‌های اول تا سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم به‌ترتیب به زینب حسین‌آبادی، نجمه مزارعی‌زاده و مریم کریمی رسید، اعلان کرد: سیده‌فاطمه جعفری‌برازجانی، عایشه جاسمی و رباب حسینی حائز مقام اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جز شدند و فاطمه بحرانی، حلیمه عبداللهی و زینب حسینی در رشته حفظ ۱۰ جز به‌عنوان نفرات اول تا سوم این رشته در مرحله استانی انتخاب شدند و همچنین نیز معصومه میمدی، ثریا مختاری و طاهره میرزایی به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۵ جز دست یافتند.

مداح گفت: سیده‌شکوفه حسینی، سیده‌سحر منیری و سیده‌زهرا حسینی حائز رتبه اول تا سوم رشته قرائت تحقیق بخش بانوان شدند و رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل به‌ترتیب به الهه اعتمادی‌نژاد، سمیه سادات بحرانی و سکینه شهابی رسید.

وی افزود: سمیه احمدی، زهرا ربیعی‌محسن و زینب سالمی در رشته دعاخوانی موفق به کسب رتبه اول تا سوم در مرحله استانی شدند.

رئیس اداره امورقرآنی اوقاف و امورخیریه استان بوشهر با بیان این مطلب که نفرات راه یافته به مرحله کشوری پس از اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه متعاقباً در اواخر شهریورماه امسال اعلام می‌گردد، تاکید کرد: حدنصاب نمرات رشته‌های حفظ در بخش قرائت ۷۰ و حسن حفظ ۸۵ می‌باشد. و همچنین نیز حدنصاب رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل ۸۰ و در رشته‌های اذان و دعاخوانی ۷۵ است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی بوشهر ۴۰ نفر به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند، یادآور شد: همزمان با سراسر کشور، مرحله شهرستانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، دوشنبه ۳۰ مردادماه، در ۹ منطقه آزمونی استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر