پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۲۱
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود که امروز و فردا همچنان هوای مرطوب و شرجی در سطح استان بوشهر ادامه داشته باشد.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که امروز و فردا همچنان هوای مرطوب و شرجی در سطح استان ادامه داشته باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: امروز در برخی نقاط استان به‌خصوص ارتفاعات و نیمه شرقی، در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی به صورت رشد ابر، وزش باد و تندباد لحظه‌ای، بارش پراکنده باران، رعد و برق و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی گفت: از ظهر چهارشنبه تا اواخر شب سواحل جنوبی استان بوشهر در برخی ساعات مواج خواهد بود و همچنین تا پایان هفته در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در ساعاتی از بعدازظهر تا اوایل شب در برخی نقاط به‌ویژه ارتفاعات و نیمه شرقی احتمال افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت؛ هنگام تندباد لحظه‌ای بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر