پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۷۶۷
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه های هواشناسی دمای هوا در این استان روند افزایشی می‌گیرد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شهرهای خورموج، برازجان و اهرم به ترتیب با دمای ۴۶، ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد شاهد بیشترین میزان دما در استان بودند.

وی ادامه داد: در ساعت‌هایی از وقت امروز در سواحل و فراساحل جنوبی و فردا در فراساحل شمالی و مرکزی استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، دریا به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با وقوع ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‎‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد در استان متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر ‌ و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی‌ می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۴۰، مد دوم ساعت ۱۲:۴۹ و جزر دوم ساعت ۱۸:۲۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر