چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۸۰۳
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، پایگاه اورژانس شهری خیرساز ۱۱۵ بندرگناوه در آئینی به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پایگاه اورژانس ۱۱۵ در محله حرم به حرم شهر گناوه به همت خیر نیک‌اندیش علی بیروتی و به نیت و نام پدر این خیر زنده یاد حاج حسین بیروتی در ۲ طبقه با زیربنای ۳۲۰ متر مربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

فرماندار گناوه روز پنجشنبه در این آیین گفت: احداث و افتتاح پایگاه خیرساز از برنامه‌های خوب هفته دولت در راستای خدمت رسانی به مردم است.

محمدتقی صفری اظهار کرد: تامین نیروی انسانی و آمبولانس در بخش درمان و بهداشت بخصوص در این پایگاه بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ساختمان این پایگاه دارای زیرساخت مناسب برای استقرار یک پزشک دارد باید نسبت به این مهم اقدام شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: در هفته دولت پروژه های مختلفی با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی خواهد شد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این شهرستان دارای سه پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری با ۲ کد آمبولانس فعال تا قبل از افتتاح این پایگاه بوده است که با افتتاح این پایگاه دارای ۲ پایگاه اورژانس شهری شد.

عصمت حیدری افزود: جمعیت یکصدهزارنفری گناوه، بیرون بودن ۲ بیمارستان‌ در محدوده شهر، حضور گسترده مسافران در طول سال از مهمترین دلایل ضرورت راه اندازی پایگاه دوم اورژانس ۱۱۵ شهری بوده است.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه تامین نیروهای اورژانس ۱۱۵ نیاز به مساعدت و کمک دارد در این زمینه پیگیری‌هایی نیز انجام شده است و امیدواریم برطرف شود.

علی بیروتی خیر این پروژه اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری همه ادارات مرتبط و مدیران شهرستانی و استانی شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تری برای خدمت به مردم شهرستان گناوه باشیم.

وی گفت: در حالی که سال گذشته قول تامین نیرو و آمبولانس برای این پایگاه داده شد اما تاکنون اقدامی نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر