پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷
جمعه ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی اجرای طرح نهضت ملی است که باید برطرف شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در نماز جمعه خورموج اظهار داشت: یکی از اعمالی که در روایات به طور ویژه و بی نظیر فضیلت و برکت برای آن ذکر شده است، زیارت اهل‌بیت (ع) به خصوص سیدالشهداء است.

وی اضافه کرد: فضیلت زیارت حضرت به اندازه‌ای است که برای انسان معمولی مثل ما اصلاً باورکردنی نیست و زیارت سیدالشهداء با بهترین اعمال مقایسه شده و افضل آنها است.

امام جمعه خورموج بیان کرد: دشمنان نهایت تلاش دارند که امنیت زیارت امام حسین (ع) صدمه بزنند و برای مقابله با کنگره عظیم اربعین حسینی تلاش می‌کند البته این ملت دلداده امام حسین (ع) است و هیچ قدرتی نمی‌تواند از عمق ارادت شیعیان به سرور و سالار شهیدان بکاهد.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت بی منت به مردم هستند افزود: خدمت به مردم یک فرصت و افتخار است؛ همه مسؤولان باید در جایگاه خود خادم مردم باشند و در رفع مشکلات و پیشبرد اهداف تلاش کنند.

زاهددوست خاطرنشان کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رئیس جمهور که از جنس همان رجایی و باهنر است و شب و روز آرامش نمی‌شناسد در خدمت مردم است.

اقدامات دولت قابل تحسین است

وی ادامه داد: از نظر زیرساختی، قطعاً اقدامات مؤثر دولت در آینده ظهور و بروز پیدا خواهد کرد و مردم طعم شیرین خدمات صادقانه دولت مردمی را خواهند چشید.

امام جمعه خورموج بیان کرد: متأسفانه دشمنان دانا و دوستان نادان از یک طرف و تنبلی ناکارآمدی از طرف دیگر کاری می‌کنند که مردم در جریان خدمات مهم دولت قرار نگیرند.

وی گفت: به گفته مسئولان در هفته دولت امسال ۱۳۸ پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات آن آغاز می‌شود. ۱۷ پروژه با اعتبار ۳۱۷ میلیارد تومان در روز اول از هفته دولت در شهرستان افتتاح یا عملیات آن آغاز شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی محور خورموج- لاور اظهار داشت: لازم است از نگاه ویژه استاندار محترم و پیگیری فرماندار محترم تشکر و قدردانی کنم.

زاهددوست با اشاره به افتتاح ۶۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی و آغاز عملیات اجرایی ۶۵ واحد نیروگاه خورشیدی بیان کرد: از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه عمران شهری خورموج، از شهردار و اعضای شورای شهر تشکر می‌کنم.

امید مردم به دولت است

وی تصریح کرد: اقساط سنگین یکی از اشکالات جدی اجرای طرح نهضت ملی است که باید برطرف شود. فلسفه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تأمین سرپناه محرومین و افراد کم درآمد است اما با این اقساط سنگین محرومین و کم درآمدها قادر به استفاده از طرح نیستند و به سرپناه هم دست پیدا نمی‌کنند.

امام جمعه خورموج بیان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به وضعیت تورم پرداخت اقساط مسکن ملی برای مردم خصوصاً اقشار کم درآمد بسیار سنگین است و انتظار دارند دولت انقلابی برای این مسئله چاره‌اندیشی است.

وی ادامه داد: چشم و امید مردم برای تأمین مسکن به این دولت است اگر مشکل مسکن در این دولت حل نشود روند تأمین مسکن در آینده دشوار خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر