چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۹۸۶
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

فکرشهر: معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال با افتتاح و اجرای یکهزار و ۱۵۹ طرح عمرانی و اقتصادی پنج هزار ۴۰۶ شغل جدید از طرح در این استان ایجاد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی باستین روز یکشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان اصناف استان بوشهر اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها از سوی بخش خصوصی و دولت افزون بر ۲۷۰ هزار میلیارد تومان است .

وی افزود: این طرح‌ها در شرایط جنگ اقتصادی افتتاح و یا اجرایی می‌شود که نشان از ناکام شدن اهداف دشمنان در این شرایط است.

باستین یادآورشد: ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از این میزان سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی است که ۹۳ درصد طرح‌ها شامل می‌شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: بوشهر به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده به‌گونه‌ای که استان بوشهر از حیث سرمایه‌گذاری از دهه فجر تاکنون رتبه نخست اول در کشور کسب کرده است.

باستین یکی از مهمترین اهداف تشکیل بسیج اصناف را نظارت صنوف و کسبه بر فعالیت‌های خودشان دانست و تأکید کرد: این مهم یکی از مقوله‌های حکمرانی مطلوب اسلامی است که انتظار مردم را برآورده می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر زنده نگه داشتن چهره بازار اسلامی را اهداف مهم تشکیل بسیج صنوف و بازار دانست و افزود: بسیج بازار و اصناف بر اساس موازین اسلامی عمل و بازار را مدیریت می‌کند تا ضمن برقراری بازار اسلامی، از نفوذ رباخواری، گران‌فروشی و کم‌فروشی جلوگیری کند.

وی گفت: بسیج اصناف به‌خوبی فتنه و توطئه دشمن در حوزه حذف ارز ترجیحی را مدیریت کرد که خدمات بسیج و اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و بازاریان در نا امید کردن دشمنان قابل تقدیر است.

باستین افزود: در ستاد تنظیم بازار رسالت و ماموریت‌های حوزه‌های گوناگون در تحقق مهار تورم و رشد تولید تعیین و ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر کنترل و نظارت بر بازار از مبدا تا مقصد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بسیج اصناف در این حوزه می‌تواند ماموریت سترگ سازمانی انجام دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر