پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۹۸۸
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح چهار روزه مقابله با جرایم سرقت در اواخر مرداد ماه در سطح استان و کشف ۴۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ "جوشن سهرابی" شامگاه دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در راستای پیگیری پرونده های وقوع جرایم سرقت و کشف اموال مسروقه طرح چهار روزه مقابله با جرایم سرقت در اواخر مرداد ماه با بکارگیری و استفاده از ظرفیت پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری ها و پاسگاه ها در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی همکاران تعداد ۱۷ نفر سارق و ۴ نفر مالخر در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: در تحقیقات انجام گرفته و بازجویی های فنی متهمان به ۴۸ فقره انواع جرایم سرقت اعتراف کردند.

سهرابی ادامه داد: از دیگر نتایج حاصله این طرح، کشف دو فقره خودرو و هفت دستگاه موتور سرقتی و کشف سه فقره جرم خشن مسلحانه و بعنف بود.

وی ضمن تاکید در استرداد اموال مکشوفه به افراد مالباخته گفت: برای کنترل و کاهش وقوع جرایم سرقت رعایت توصیه و نکات ایمنی و خود مراقبتی از سوی شهروندان و همکاری و همراهی سایر دستگاه ها با پلیس استان در پیشگیری وضعی، اجتماعی و رسانه ای و کیفری مورد نیاز مبرم است.

سهرابی بیان کرد: پلیس استان ماموریت مقابله با جرایم سرقت را به صورت مستمر و ویژه رصد و دنبال می کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر