پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با مساعدت استاندار بوشهر:
فکرشهر: نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان گفت: کارهای مقدماتی تیم هندبال ستارگان دشتستان جهت حضور در لیگ برتر را انجام شده است...
کد خبر: ۱۴۶۱۵
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: حضور تیم هندبال ستارگان دشتستان در مسابقات لیگ برتر قطعی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در جمع اعضای هیات هندبال دشتستان گفت: کارهای مقدماتی تیم هندبال ستارگان دشتستان جهت حضور در لیگ برتر انجام شده است.

\n\n

وی ادامه داد: برای ورودی مسابقات لیگ برتر باید مبلغ 35 میلیون تومان باید پرداخت کرد که با کمک دکتر مصطفی سالاری، استاندار بوشهر این مبلغ طی دو الی سه روز آینده پرداخت خواهد شد.

\n\n

آزاده افزود: استاندار بوشهر قول داده است در کل مبلغ 80 تا 100 میلیون تومان طی سال جاری به هندبال اختصاص دهد.

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان اضافه کرد: البته این 100 میلیون تومان مشمول 35 میلیون تومان ورودی نیز می شود و این مبلغ در سه قسط پرداخت خواهد شد.

\n\n

آزاده ادامه داد: ما سعی می کنیم این مبلغ را بیشتر کنیم و از هم اکنون رایزنی های خود را با افراد و مراکز صنعتی آغاز کرده ایم.

\n\n

وی افزود: نباید تیمی برای سقوط کردن راهی مسابقات کنیم و ان شاالله هم  این گونه نخواهد شد.

\n\n

آزاده در پایان گفت: این مهم با مطالبه گری همه به دست آمده است، ضمن این که باید از تلاش های دکتر مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، ستوده، معاون استاندار، ارسلان زارع، فرماندار دشتستان، بهروزیان فرد، مدیرکل ورزش و جوانان و محمد آقایان حسینی، مشاور فرماندار دشتستان در امور جوانان نیز تشکر نمایم.

\n\n

به گزارش خبرنگار فکرشهر، رضا مصباحی، رییس هیات هندبال دشتستان نیز گفت: حضور در لیگ برتر آرزوی چند ده ساله هندبال ماست که امیدوارم با حضوری مقتدرانه و ماندگار همراه باشد.

\n\n

وی ادامه داد: داشتن بازیکنان ملی پوشی مثل امید سه کناری و ایمان احسان نژاد نشان می دهد که ما پتانسیل های خوبی در هندبال داریم و باید روی این موضوع بیشتر کار شود.

\n\n

مصباحی در پایان عنوان داشت: باید مسائل جانبی مانند حمل و نقل، لباس و ... را در نظر گرفت که این مشکلات در ادامه مسابقات تبدیل به دغدغه نشود.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر