پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با وجود وعده مسئولان؛
فکرشهر: در حالی که طی روزهای اخیر خبرهای امیدوارکننده ای به نقل از مسئولان درباره حضور تیم برازجان در مسابقات لیگ برتر هندبال مطرح شده بود، اما نهایتا این سهمیه به هیات تهران رسید...
کد خبر: ۱۴۶۷۵
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: در حالی که طی روزهای اخیر خبرهای امیدوارکننده ای به نقل از مسئولان درباره حضور تیم برازجان در مسابقات لیگ برتر هندبال مطرح شده بود، اما نهایتا این سهمیه به هیات تهران رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، با توجه به درخشش سال های اخیر هندبال برازجان و حضور دو ملی پوش در این شهر، ورزشکاران هندبالیست ضمن اشاره به خالی ماندن جای یک تیم در لیگ برتر، خواستار پیگیری برای حضور برازجان در مسابقات شده بودند.

\n\n

متعاقب آن، اقداماتی برای پرداخت ورودی مسابقات آغاز و خبرهای امیدوارکننده ای مبنی بر ورود تیم برازجان به لیگ برتر مطرح شد، اما همه آنچه از ابتدای هفته جاری نقل ورزشکاران دشتستانی شده بود، سرابی بیش نبود تا نهایتا جای خالی لیگ برتر به تهران واگذار شود!

\n\n

برپایه این گزارش، در شرایطی که یک هفته از شروع لیگ برتر می‌گذرد، تنها جای خالی تیم‌های لیگ برتر نیز پر شد و این امتیاز به هیات هندبال تهران واگذار گردید.

\n\n

قبلا نام تیم‌های هیات برازجان، نفت تهران و شهرداری سبزوار از سوی مسئولان فدراسیون برای حضور در لیگ بجای گزینه X مطرح شده بود.

\n\n

شایان ذکر است امسال تیم ثامن الحجج قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال که چندین ملی پوش را هم با خود داشت، از مسابقات کناره گیری کرد و براین اساس در قرعه کشی لیگ، تیم X بجای آن قرار داده شد تا جایگزین پیدا کند.

\n\n

از این رو قرار است تیم هیات هندبال تهران با ترکیبی از ملی پوشان و تعدادی از بازیکنان فصل گذشته ثامن الحجج - از جمله امید سه کناری و ایمان احسان نژاد از دشتستان- در رقابت های لیگ برتر هندبال حضور یابد.

\n\n

برازجان برای لیگ برتر آمادگی داشت، اما موافقت نشد

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان درباره مخالفت با حضور تیم برازجان در لیگ برتر هندبال گفت: متعاقب جلسه ای با ورزشکاران رشته هندبال و درخواست آنها داشتیم، پیگیری ها برای حضور در لیگ برتر را آغاز کردیم، ولی از سوی فدراسیون با آن موافقت نشد.

\n\n

نادر آزاده افزود: در پیگیری با استاندار، مبلغ ورودی مسابقات نیز آماده پرداخت به حساب فدراسیون بود، ولی نهایتا دیروز تیم هندبال تهران جای خالی لیگ را پر کرد.

\n\n

آزاده درباره اینکه گفته می شود برخی لابی ها در فدراسیون یا ناآمادگی تیم برازجان برای لیگ برتر دلیل این اتفاق بوده؟ اظهار داشت: برخی مطالب به گوش ما هم رسیده، ولی آنچه دیروز دبیرکل فدراسیون به بنده اعلام کرد این بود که چنین تصمیمی از سوی هیات رییسه فدراسیون انجام شده است.

\n\n

وی ادامه داد: البته ما پیگیری های خود را ادامه می دهیم، چرا که با توجه به حضور دو ملی پوش هندبال در دشتستان و ظرفیت خوبی که در این رشته ایجاد شده، یقین داریم قابلیت حضور در لیگ های کشوری را خواهیم داشت.

\n\n

منبع:خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر