پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید 28 واحد آموزشی به مدارس استان بوشهر افزوده می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علیمراد کرمی صبح امروز در نشست هماهنگی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس بابیان اینکه 180 هزار و 218 دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را در استان بوشهر آغاز می‌کنند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 8 هزار و 56 کلاس درس در یک هزار و 821 مدرسه به تحصیل مشغول می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۸۰۱
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: معاون اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی جدید 28 واحد آموزشی به مدارس استان بوشهر افزوده می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علیمراد کرمی صبح امروز در نشست هماهنگی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش برای بازگشایی مدارس بابیان اینکه 180 هزار و 218 دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را در استان بوشهر آغاز می‌کنند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در 8 هزار و 56 کلاس درس در یک هزار و 821 مدرسه به تحصیل مشغول می‌شوند.

\n\n

معاون اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر بابیان اینکه در سال تحصیلی جدید 28 واحد آموزشی به مدارس استان بوشهر افزوده می‌شود، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید تمام مدارس و کلاس‌های درس برای آغاز علم‌آموزی و دانش‌اندوزی آماده‌شده ‌و زنگ سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور در یک هزار و 821 مدرسه این استان نواخته می‌شود.

\n\n

کرمی از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کلاس درس مدارس استان بوشهر خبر داد و گفت: برای تجهیز کلاس‌های درس به کولرگازی 60 میلیارد ریال مصوب شده است که در سال جدید یک هزار و 650 کلاس به کولر تجهیز می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی با اشاره به نوسازی و بهسازی تجهیزات کلاس درس بیان کرد: با تخصیص 30 میلیارد ریال، نیمکت و میز کلاس‌های درس که فرسوده است، نوسازی می‌شود.

\n\n

کرمی با اشاره به بدهی آموزش‌وپرورش استان بوشهر به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بابت بدهی برق مصرفی مدارس استان بوشهر، آموزش‌وپرورش 34 میلیارد ریال به شرکت توزیع نیروی برق بدهکار است.

\n\n

وی در پایان بابیان اینکه این بدهی مربوط با سال‌های 1391 تا امسال است، یادآور شد: با تلاش نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر نیرو مقرر شد بخشی از این بدهی از محل مطالبات نیروگاه اتمی بوشهر تأمین شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر