جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: نوع برخورد متحجرانه اعضای گروهک تروریستی و تکفیری داعش با مردم نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری و عقب‌مانده آنها دارد. کوچکترین مسائل زندگی مردمِ تحت حاکمیت خلافت داعش نباید از دید تروریست‌ها پنهان بماند و همین موضوع باعث بروز فجایع بسیاری در عراق و سوریه شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، شفقنا در ادامه آورده است: یکی از قوانین مضحک داعش در مناطق تحت کنترل خود، عدم استفاده از تلفن همراه است. به همین خاطر اعضای این گروه تکفیری بیش از 100 نفر از مردم شمال استان نینوا در عراق را به جرم صحبت با تلفن همراه بازداشت کرده و به نقاط نامعلوم برده‌اند.
کد خبر: ۱۴۸۶۰
دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: نوع برخورد متحجرانه اعضای گروهک تروریستی و تکفیری داعش با مردم نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری و عقب‌مانده آنها دارد. کوچکترین مسائل زندگی مردمِ تحت حاکمیت خلافت داعش نباید از دید تروریست‌ها پنهان بماند و همین موضوع باعث بروز فجایع بسیاری در عراق و سوریه شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شفقنا در ادامه آورده است: یکی از قوانین مضحک داعش در مناطق تحت کنترل خود، عدم استفاده از تلفن همراه است. به همین خاطر اعضای این گروه تکفیری بیش از 100 نفر از مردم شمال استان نینوا در عراق را به جرم صحبت با تلفن همراه بازداشت کرده و به نقاط نامعلوم برده‌اند.

\n\n

بر اساس گزارش پرس تی‌وی، سعید مموزینی سخنگوی حزب کردی دموکرات کردستان عراق به شبکه ماهواره‌ای السومریه گفته داعشی‌ها 127 نفر را در شهر اشغالی موصل به جرم صحبت با تلفن همراه ربوده‌اند. داعش به سبب پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق به شدت به هراس افتاده و به گمان جاسوسی مردم عراق برای دولت و ارتش این کشور، قوانین سختگیرانه‌ای را در موصل به اجرا درآورده است.

\n\n

مموزینی معتقد است داعش به شدت از شورش مردمی علیه خود می‌هراسد؛ به همین خاطر تلاش می‌کند با ایجاد چتر امنیتی کوچکترین تحرکات مخالفت‌آمیز را نیز در همان مراحل اولیه خفه کند.

\n\n

خبرهای دیگری که از استان نینوا مخابره می‌شود حاکی از آن است که داعشی‌ها ده‌ها خانه متعلق به مسیحیان این استان را با خاک یکسان کرده‌اند. دولت اسلامی عراق و شام 21 خانه متعلق به مسیحیان شهر بخدیده در 32 کیلومتری شمال موصل را ویران کرده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر