پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی 95 – 94 یک هزار 500 طلبه در 9 مدرسه علمیه خواهران این استان سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: شمار طلبه های خواهر استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته یک هزار و 100 بود که با پذیرش 400 نفر جدید این شمار به یکهزار و 500 نفر رسید.\n\nوی ادامه داد: 90 استاد در آموزش طلبه های خواهر استان بوشهر فعالیت می کنند که از این تعداد 80 نفر خانم هستند.\n\nجمالی افزود: دهمین مدرسه علمیه خواهران استان بوشهر بهمن ماه امسال در شهر بوشهر افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۹۱۵
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: در سال تحصیلی 95 – 94 یک هزار 500 طلبه در 9 مدرسه علمیه خواهران این استان سال تحصیلی خود را آغاز کرده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: شمار طلبه های خواهر استان بوشهر در سال تحصیلی گذشته یک هزار و 100 بود که با پذیرش 400 نفر جدید این شمار به یکهزار و 500 نفر رسید.

\n\n

وی ادامه داد: 90 استاد در آموزش طلبه های خواهر استان بوشهر فعالیت می کنند که از این تعداد 80 نفر خانم هستند.

\n\n

جمالی افزود: دهمین مدرسه علمیه خواهران استان بوشهر بهمن ماه امسال در شهر بوشهر افتتاح خواهد شد.

\n\n

وی تصریح کرد: مدرسه یادشده در مقطع سطح دو و با پذیرش سیکل خواهد بود.

\n\n

جمالی در ارتباط با شمار دانشجوهای انتقال یافته مدرسه های علمیه خواهران استان بوشهر نیز به ایرنا گفت: تعداد ورودی و خروجی طلبه های انتقالی بوشهر امسال بسیار محدود بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر