پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: راه اندازی چهار بازارچه محله ای میوه و تره بار به تصویب این شورا رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده افزود: در لایحه ارسالی شهرداری، شش مکان برای راه اندازی بازارچه محله ای میوه و تره بار پیش بینی شده بود که پس از بررسی توسط اعضا با راه اندازی چهار بازارچه موافقت شد.\n\nوی ادامه داد: چهار بازارچه یاد شده در خیابان فضیلت، در سطح یکی محلات جنوبی شهر که مکان براساس پیشنهاد شهرداری مشخص می شود، ابتدای خیابان نسترن و خیابان آزادگان راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۱۲۴
دوشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۸

فکرشهر:  رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: راه اندازی چهار بازارچه محله ای میوه و تره بار به تصویب این شورا رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالخالق برزگرزاده افزود: در لایحه ارسالی شهرداری، شش مکان برای راه اندازی بازارچه محله ای میوه و تره بار پیش بینی شده بود که پس از بررسی توسط اعضا با راه اندازی چهار بازارچه موافقت شد.

\n\n

وی ادامه داد: چهار بازارچه یاد شده در خیابان فضیلت، در سطح یکی محلات جنوبی شهر که مکان براساس پیشنهاد شهرداری مشخص می شود، ابتدای خیابان نسترن و خیابان آزادگان راه اندازی خواهد شد.

\n\n

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر به ایرنا بیان کرد: عرضه محصول زیر قیمت از عمده مزیت بازارچه های محله ای میوه و تره بار شهر بوشهر خواهد بود.

\n\n

وی اضافه کرد: تمدید قرارداد یک ساله با صاحبان بازارچه ها نیز به رضایتمندی شورای شهر و مردم از عملکرد بازارچه ها بستگی دارد.

\n\n

برزگرزاده افزود: در صورتی که این چهار مرکز عملکرد قابل قبولی برای شهروندان داشته باشند تعداد آن افزایش خواهد یافت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر