پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اعتبارات بخش مسکن روستایی در سال 92 بیش از 28 میلیارد تومان بود که 4 میلیارد تومان از این اعتبارات به بخش روستایی شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.به گزارش فکرشهر، ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از مشکلات بنیاد مسکن در روستاها عدم همکاری اهالی روستاهاست زیرا بعضی نمی‌خواهند بنیاد مسکن در روستاها اقدامی صورت دهد.مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهراضافه کرد: برای دیوارکشی درسواحل بخش دلوار بیش از2 میلیارد تومان درشهرستان تنگستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۵۱۴
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اعتبارات بخش مسکن روستایی در سال 92 بیش از 28 میلیارد تومان بود که 4 میلیارد تومان از این اعتبارات به بخش روستایی شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم فرزانه صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از مشکلات بنیاد مسکن در روستاها عدم همکاری اهالی روستاهاست زیرا بعضی نمی‌خواهند بنیاد مسکن در روستاها اقدامی صورت دهد.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بوشهراضافه کرد: برای دیوارکشی درسواحل بخش دلوار بیش از2 میلیارد تومان درشهرستان تنگستان هزینه شده است.

وی افزود: اعتبارات بخش مسکن روستایی در 92 بیش از 28 میلیارد تومان بود که 4 میلیارد از این اعتبارات به بخش روستایی شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان نیز گفت: فلسفه وجودی تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت  امام راحل برای تامین مسکن  محرومان، مستضعفین و نیازمندان در سطح کشور بود درسالهای اخیر نیز این نهاد انقلابی علاوه بر تامین مسکن، ایجاد طرح‌های روستایی به تغییر بافت کالبدی روستاها، اصلاح بهبود عبور مرور و شبکه‌های معابر روشنایی  و تحقق سایر کاربری‌ها پرداخته است .

غلامرضا ترک‌زاده به مشکلات مسکن مهر و خیرساز اهرم اشاره و بیان داشت: 300 واحد مسکن مهر و خیرساز در شهراهرم احداث شده اما متاسفانه به خدمات عمومی اعم از دیوارکشی اطراف، روشنایی کامل معابر، ایجاد خطوط تلفن ثابت و همچنین آسفالت معابر توجه نشده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن درروستای کناربابایی و شهر دلوار مسکن برای محرومین ساخته و نیمه تمام رها شده خاطرنشان کرد: تعداد زیادی مسکن به صورت انبوه درروستای کناربابایی و دلوار در دو طبقه احداث شده که به‌صورت نیمه تمام است و با متوقف شدن عملیات ساختمانی آنان مصالح به‌کار رفته به‌صورت تدریجی درحال فرسایش عوامل طبیعی است.

فرماندار تنگستان به ناقص و ناتمام بودن دیوارهای حافظتی در سواحل روستاهای بخش دلوار اشاره  و خواستار ادامه کار و تعجیل در فعالیت مجدد این پروژه شدند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان تنگستان نیز گزارشی ازعملکرد این بنیاد به جلسه ارائه داد و گفت: به بیش از200 واحد مسکن مهر و خیرساز در شهرستان تنگستان در سال 92 تسهیلات انفرادی برای تکمیل پرداخت شده است.

مهدی احمدی افزود: در بحث تسهیلات بهسازی مسکن روستایی به 136 واحد تسهیلات پرداخت و460 فقره سند مالکیت روستایی نیزصادر شده است.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر