پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: 20 درصد ازدواج‌های دشتستان به طلاق منجر می‌شود.به گزارش فکرشهر، غلامرضا وفایی در جلسه شورای اداری بخش آبپخش در سالن آموزش و پرورش با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س)نمونه کامل یک زن مسلمان است و زنان جامعه ما می‌توانند با تاسی از زندگی ساده اما سراسر پند آموز این بانو ثبات و آرامش را در خانواده داشته باشند.وی به آمار طلاق در شهرستان و استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمار طلاق در جامعه بالا رفته به‌طوری که در شهرستان دشتستان از هر پنج ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق شده و استان بوشهر از لحاظ میزان طلاق مقام ششم کشور را دارد.
کد خبر: ۱۵۱۸
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: بخشدار آبپخش گفت: 20 درصد ازدواج‌های دشتستان به طلاق منجر می‌شود.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا وفایی در جلسه شورای اداری بخش آبپخش در سالن آموزش و پرورش با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س)نمونه کامل یک زن مسلمان است و زنان جامعه ما می‌توانند با تاسی از زندگی ساده اما سراسر پند آموز این بانو ثبات و آرامش را در خانواده داشته باشند.

وی به آمار طلاق در شهرستان و استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه آمار طلاق در جامعه بالا رفته به‌طوری که در شهرستان دشتستان از هر پنج ازدواج یک ازدواج منجر به طلاق شده و استان بوشهر از لحاظ میزان طلاق مقام ششم کشور را دارد.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: یکی از دلایل عمده افزایش طلاق فاصله گرفتن بانوان از معیارهای زندگی اسلامی به سبک حضرت زهرای مرضیه(س) است.

وفایی تصریح کرد: اگر آموزه‌های حضرت زهرا(س)سرلوحه کارهای بانوان جامعه قرار گیرد ناهنجاری‌های اجتماعی بانوان کمتر خواهد شد و پدیده طلاق از جامعه رخت خواهد بست چون سراسر زندگی این بانوی بزرگوار پند و اندرز برای جامعه اسلامی است.

بخشدار آبپخش در بخشی دیگر از سخنان خود بر اطاعت محض از ولی فقیه زمان تاکید کرد و ابراز داشت: اعتقاد قلبی من این‌ست که رهبر فرزانه انقلاب ولی فقیه جامع‌الشرایط زمان است و برهمگان واجب است از ایشان اطاعت محض کنند.

وفایی گفت: اگر بالاترین پست‌ها را پیشنهاد کنند و بگویند در اطاعت محض از ایشان حتی مردد شوم بی درنگ آن پیشنهاد را رد خواهم کرد و در یک کلام پست و مقام بدون اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه برایم معنا ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات دفاتر پیشخوان و پیگیری صورت گرفته یادآور شد: با پیگیری بخشداری و تلاش مجدانه دادگاه عمومی بخش و مدیران دستگاه‌های مرتبط، مسئول دفتر پیشخوان در دادگاه حضور پیدا کرده و در این راستا مبلغ 7 میلیون تومان به اداره برق پرداخت شد و مقرر شده طی روزهای آینده کل بدهی که مبلغ 14 میلیون تومان است به ادارات آب و برق و مخابرات پرداخت شود و جا دارد از مسئولان ادارات فوق بخاطر همکاری قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام محمد شریفی روحانی مستقر شهر آبپخش نیز با تبریک میلاد حضرت زهرا(س)اظهار داشت: حضرت زهرا(س)اسوه و الگویی کامل برای زنان جهان اسلام است و پیاده کردن آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی این بانوی بزرگوار در زندگی روزمره موجب سعادت  دنیا و آخرت زنان جامعه اسلامی خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر