پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا در بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این مراسم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور آیت اله صفایی بوشهری، استاندار دیگر مسوولان و مردم در مسجد توحید برگزار شد.\n\nامام جمعه برازجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا به تشریح جنایات وهابیون در تاریخ اسلام پرداخت و گفت: وهابیون تنها خود را مسلمان و تکمیل کننده دین اسلام می‎دانند و بر همین اساس ریختن خود دیگر مسلمانان را مباح می‌دانند.
کد خبر: ۱۵۳۶۸
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا در بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این مراسم از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با حضور آیت اله صفایی بوشهری، استاندار دیگر مسوولان و مردم در مسجد توحید برگزار شد.

\n\n

امام جمعه برازجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان حادثه منا به تشریح جنایات وهابیون در تاریخ اسلام پرداخت و گفت: وهابیون تنها خود را مسلمان و تکمیل کننده دین اسلام می‎دانند و بر همین اساس ریختن خود دیگر مسلمانان را مباح می‌دانند.

\n\n

\n\n

حجت الاسلام مصلح افزود: حادثه دلخراش منا علاوه بر افزایش نفرت مسلمانان از آل سعود، واکنش دیگر ملل جهان را هم به دنبال داشت و این حادثه زمینه نابودی حکام آل سعود را فراهم آورده است.

\n\n

وی با تاکید بر تشکیل کمیته حقیقت یاب در بررسی علل و عوامل فاجعه منا بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند رژیم آل سعود صورت رعایت نکردن ادب اسلامی نسبت به حجاج، جان باختگان و مصدومان حادثه منا با پاسخ سختی رو به رو می‎شود.

\n\n

به نوشته ی خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: کشورهای اسلامی برای مدیریت مناسک حج با همدلی و همزبانی تدبیر کنند تا شاهد قتل و عام مسلمانان درحرم امن الهی نباشیم.

\n\n

مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا در دیگر نقاط استان بوشهر نیز برگزار شد.

\n\n

استان بوشهر در فاجعه منا هفت حاجی خود را از دست داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر