پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه‌اندازی بخش تخصصی مراقبت‌های ویژه نوزدان در بیمارستان برازجان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی محمد جعفری در جلسه هماهنگی مدیران ستادی و مدیران بیمارستان شهید گنجی برازجان با محوریت تعامل بین بخش بهداشت و بخش درمان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و توجه به سلامت مردم در ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.\n\nوی با بیان اینکه هماهنگی بین مرکز بهداشت و بیمارستان قابل تقدیر است افزود: شبکه بهداشت دشتستان در این مسیر عملکرد خوبی داشته است.
کد خبر: ۱۵۴۰۱
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه‌اندازی بخش تخصصی مراقبت‌های ویژه نوزدان در بیمارستان برازجان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی محمد جعفری در جلسه هماهنگی مدیران ستادی و مدیران بیمارستان شهید گنجی برازجان با محوریت تعامل بین بخش بهداشت و بخش درمان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و توجه به سلامت مردم در ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.

\n\n

وی با بیان اینکه هماهنگی بین مرکز بهداشت و بیمارستان قابل تقدیر است افزود: شبکه بهداشت دشتستان در این مسیر عملکرد خوبی داشته است.

\n\n

جعفری همچنین در خصوص اقدامات و برنامه‌های انجام شده، نظیر افزایش ضریب اشغال تخت بیمارستانی، جذب پزشکان متخصص، تجهیز اتاق عمل و بحث تکریم ارباب رجوع مطالبی را بیان کرد.

\n\n

\n\n

رئیس بیمارستان شهید گنجی برازجان از راه‌اندازی بخش تخصصی مراقبت‌های ویژه نوزدان در بیمارستان برازجان خبر داد وخاطر نشان کرد: با راه‌اندازی بخش‌های تکمیلی در بیمارستان، امیدواریم بار ارجاع به استان را کاهش دهیم و مراقبت‌های درمانی در سطح شهرستان انجام شود.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت : این نشست به منظور هماهنگی هرچه بیشتر بین بخش بهداشت و درمان، همچنین تعامل و تبادل اطلاعات به منظور رسیدن به یک هدف کلی که همان پیشبرد اهداف نظام سلامت در سطح جامعه است برگزار شده است.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، علیرضا حاجیونی افزود: حجم و کیفیت خدمات درمانی در شهرستان دشتستان رشد محسوسی داشته است.

\n\n

مصیب برهان معاون شبکه بهداشت دشتستان نیز در ارتباط با برنامه‌های مشترک برخی از واحدهای ستادی با بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد و بیان داشت: خوشبختانه تعامل بین بخش بهداشت و درمان در این شهرستان وجود داشته و انتظار داریم با رویکردی که ریاست جدید بیمارستان شهید گنجی دارد این برنامه‌ها  منسجم‌تر و دقیق‌تر انجام شود.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر