پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: هم اکنون 600 نفر از این استان درنوبت مشارکت در بازسازی عتبات عالیات به سر می برند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف روز سه شنبه درنشست اعضای ستاد عتبات شهرستان دشتستان افزود: مردم استان بوشهر همواره عشق و علاقه خود را به ولایت و امامت بخوبی نشان داده اند که نمونه بارز آن مشارکت در استقبال، ساخت و بدرقه ضریح خیمه گاه حضرت عباس (ع) است.\n\nوی اضافه کرد: مردم استان بوشهر بیش از 30 میلیارد ریال برای ساخت ضریح خیمه گاه حضرت عباس کمک کردند.
کد خبر: ۱۵۴۲۴
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: هم اکنون 600 نفر از این استان درنوبت مشارکت در بازسازی عتبات عالیات به سر می برند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا مطاف روز سه شنبه درنشست اعضای ستاد عتبات شهرستان دشتستان افزود: مردم استان بوشهر همواره عشق و علاقه خود را به ولایت و امامت بخوبی نشان داده اند که نمونه بارز آن مشارکت در استقبال، ساخت و بدرقه ضریح خیمه گاه حضرت عباس (ع) است.

\n\n

وی اضافه کرد: مردم استان بوشهر بیش از 30 میلیارد ریال برای ساخت ضریح خیمه گاه حضرت عباس کمک کردند.

\n\n

مطاف یادآور شد: از برنامه های مهم ستاد عتبات اعالیات ستان بوشهر اعزام 12 کاروان با 11 اکیپ برای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق است.

\n\n

وی همچنین از حمایت ها و مشارکت خوب اهل تسنن دربازسازی و ساخت ضریح خیمه گاه حضرت عباس (ع) تقدیر کرد و افزود: حضرت قمر بنی هاشم (ع) متعلق به همه مسلمانان است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی اظهارکرد: دو پروژه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) ویژه استان بوشهر وضریح خیمه گاه حضرت قاسم (ع) نیز خاص شهرستان دشتستان تعریف شده است که بزودی ساخت آن آغاز می شود.

\n\n

در این نشست هماهنگی ها و تصمیم های لازم برای بدرقه ضریح خیمه گاه حضرت عباس (ع) در شهرستان دشتستان اتخاذ شد.

\n\n

ساخت ضریح خیمه گاه حضر عباس از سال 92 در استان بوشهر آغاز شد و در مهرماه جاری با هزینه 35 میلیارد ریال که از محل کمک های مردم استان بوشهر تامین شده تکمیل و رونمایی شد.

\n\n

قرار است این ضریح پس از برگزاری آیین وداع در شهرهای استان بوشهر برای نصب به کشور عراق منتقل شود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر