پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ایجاد 400 شغل جدید برای مددجویان شهرستان دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی ظهر امروز در نشست با مددجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مددجویان در شهرها و روستاهای مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.\n\nوی افزود: ایجاد اشتغال پایدار مورد تاکید کمیته امداد قرار دارد و در سال جاری بیشترین تلاش مجموعه امداد در ایجاد شغل جدید و خودکفایی مددجویان عزیز است.
کد خبر: ۱۵۴۳۹
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از ایجاد 400 شغل جدید برای مددجویان شهرستان دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی ظهر امروز در نشست با مددجویان شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مددجویان در شهرها و روستاهای مختلف مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف موردنظر برسیم.

\n\n

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار مورد تاکید کمیته امداد قرار دارد و در سال جاری بیشترین تلاش مجموعه امداد در ایجاد شغل جدید و خودکفایی مددجویان عزیز است.

\n\n

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت 400 فقره وام کارگشایی به گروه‌های هدف و نیازمندان آبرومند شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات موجبات ایجاد شغل جدید برای مددجویان شده است.

\n\n

به نوشته ی فارس، غلامی تصریح کرد: در راستای رفع نیازهای اساسی مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند از محل اعتبارات جاری و بازپرداخت اقساط وام به لحاظ نوع نیازهای روزمزه آنها، پس از تأئید موضوع توسط مددکاران در قالب‌های درمان، تحصیلی، عمران، جهیزیه، لوازم خانگی، بدهی و سایر موارد تسهیلات وام تقدیم شده است.

\n\n

وی بیان داشت: اولویت به امورات تحصیلی و درمان مددجویان به‌عنوان یکی از سیاست‌های اجرایی این نهاد است که به تناسب مشکلات حاد مترتب بر اقشار نیازمند این فرآیند انجام می‌پذیرد.

\n\n

مدیر کمیته امداد دشتستان گفت: با توجه به تراکم حجم متقاضیان و محدودیت اعتبارات، توجه به منابع موجود در بانک‌ها به صورت قرض‌الحسنه از ضروریات این روند است که توفیقات شهرستان در این زمینه چشمگیر بوده است و بر اساس مدارک اسناد مالی مبلغ 7.2 میلیارد ریال به تعداد 400 نفر از نیازمندان در سطح شهرستان تقدیم شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر