پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر گفت: امسال همه دستگاه های امنیتی، انتظامی و بندری در مقابله با قاچاقچیان فعال شده اند و آرامش را از این سوداگران اقتصادی می گیرند.به گزارش فکرشهر، محمد حسن پرآور در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: قاچاق در ابعاد گوناگون خسارت زیان باری به بدنه اقتصاد کشور وارد می کند به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود که توان قاچاقچیان و امکان هر گونه فعالیت از آنان گرفته شود.
کد خبر: ۱۵۶۹
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر گفت: امسال همه دستگاه های امنیتی، انتظامی و بندری در مقابله با قاچاقچیان فعال شده اند و آرامش را از این سوداگران اقتصادی می گیرند.

به گزارش فکرشهر، محمد حسن پرآور در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان بوشهر افزود: قاچاق در ابعاد گوناگون خسارت زیان باری به بدنه اقتصاد کشور وارد می کند به همین دلیل باید شرایطی فراهم شود که توان قاچاقچیان و امکان هر گونه فعالیت از آنان گرفته شود.

وی اضافه کرد: قاچاق سوخت یکی از پدیده های شومی است که اثرات تلخ و فلج کننده ای به اقتصاد کشور وارد می کند و باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در مقابله با قاچاقچیان و امسال را برای این قاچاقچیان به سالی تلخ و سخت تبدیل کرد.

پرآور با بیان این که هیچ شناور بی هویت حق تردد درآب های استان بوشهر ندارد بیان کرد: برای هماهنگی در مقابله با قاچاقچیان لازم است با سه استان ساحلی جنوبی نشست هایی برپا تا این مهم به نحو مطلوب اجرایی شود.

وی با تاکید بر فعال شدن بخش خصوصی برای نگه داری شناورهای متوقف گفت: با اجرای طرح جمع آوری شناورهای بی هویت سه منطقه ساحلی در شمال، جنوب و مرکز استان بوشهر برای نگه داری شناورهای متخلف از سوی بخش خصوصی ایجاد می شود.

معاون استاندار بوشهربر فعال تر شدن نظارت و کنترل شناورها برای جلوگیری از قاچاق گفت: بانک اطلاعاتی شناورها در استان باید فعال و در برخورد با شناورهای متخلف بهتر عمل شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر