پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت روز جهانی نابینایان و ایمنی عصای سفید همایش پیاده روی روشندلان و نابینایان استان بوشهر در شهر برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، دراین پیاده روز که از سه راهی حسینیه اعظم تا فرمانداری دشتستان برگزار شد،شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی این روز را گرامی داشتند.\n\nهمچنین نابینایان با سردادن شعارهایی از جمله 'مسئولان با مناسب سازی محیط زمینه را برای مشارکت نابینایان در جامعه فراهم کنید'، 'عصای سفید، سمبل قدرت و توانمندی نابینایان است'و ' مسئولان حمایت حمایت' خواستار حمایت همه جانبه مسئولان ومردم در این زمینه شدند.
کد خبر: ۱۵۷۵۸
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: به مناسبت روز جهانی نابینایان و ایمنی عصای سفید همایش پیاده روی روشندلان و نابینایان استان بوشهر در شهر برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دراین پیاده روز که از سه راهی حسینیه اعظم تا فرمانداری دشتستان برگزار شد،شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی این روز را گرامی داشتند.

\n\n

همچنین نابینایان با سردادن شعارهایی از جمله 'مسئولان با مناسب سازی محیط زمینه را برای مشارکت نابینایان در جامعه فراهم کنید'، 'عصای سفید، سمبل قدرت و توانمندی نابینایان است'و ' مسئولان حمایت حمایت' خواستار حمایت همه جانبه مسئولان ومردم در این زمینه شدند.

\n\n

\n\n

رئیس انجمن نابینایان استان بوشهر درحاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا گفت: در استان بوشهر یکهزارو400 نابینا و کم بینا وجود دارد.

\n\n

ابراهیم صداقت هدف از برگزاری این راهپیمایی و پیاده روی را جلب توجه عموم مردم و مسئولان به مشکلات نابینایان و ایجاد نگرش مثبت جامعه ومسئولان به توانمندی های نابینایان عنوان کرد.

\n\n

وی افزود: مردم ومسئولان باید به این باور برسند که ما نابینایان دارای توانمندی ها و توانایی بالایی در انجام کارها هستیم.

\n\n

رئیس بهزیستی دشتستان گفت: این راهپیمایی با هدف جلب توجه مردم و مسئولان به مسائل نابینایان و تغییر نگرش جامعه نسبت به آنان برگزار شده است.

\n\n

علیرضا هوشیار گفت: طبق قانون حمایت از معلولان که هفت بند و 9 تبصره آن خاص نابینایان است مسئولان درحمایت از نابینایان اهتمام و عزم جدی برای اجرای این قوانین داشته باشند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر