پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فعالیت 110 داروخانه خصوصی و دولتی در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، یحیی رضایی بعد از ظهر امروز در همایش روز جهانی غذا در دشتستان اظهار داشت: در یکسال اخیر دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان حرکت کرده و به ویژه در حوزه دارو و غذا اهتمام خاصی داریم.\n\nوی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات درمانی در شهرستان‌های مختلف استان مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۱۵۷۷۱
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: معاون غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فعالیت 110 داروخانه خصوصی و دولتی در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یحیی رضایی بعد از ظهر امروز در همایش روز جهانی غذا در دشتستان اظهار داشت: در یکسال اخیر دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در راستای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان حرکت کرده و به ویژه در حوزه دارو و غذا اهتمام خاصی داریم.

\n\n

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات درمانی در شهرستان‌های مختلف استان مورد تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت روز جهانی غذا، در ارتباط با تغذیه نادرست و افزایش بیماری‌های غیر‌واگیر شامل بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان و ... مطالبی را بیان کرد.

\n\n

رضایی یادآور شد: نظارت بر توزیع انواع دارو و غذا از برنامه‌های مهم دانشگاه علوم پزشکی است و برای تامین سلامت شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون غذا داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فعالیت 110 داروخانه خصوصی و دولتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: این تعداد داروخانه در شهرستان‌های مختلف استان در امر خدمات‌رسانی به مردم اهتمام دارند.

\n\n

سوسن صدری رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در ارتباط با چراغ راهنمای تغذیه‌ای، اهداف برچسب‌گذاری و مفهوم رنگ‌های نشانگر رنگی تغذیه‌ای، کنترل مواد غذایی و بهداشتی و نظارت بر مراحل مختلف ورود، تولید، حمل و نقل، نگهداری و عرضه، ارتقاء سطح فرهنگ تولید، توزیع و عرضه و مصرف مواد غذایی و بهداشتی و افزایش ایمنی مواد غذایی و بهداشتی سخنانی را بیان کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر