چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی/ پس از درج مطلب نابسانی والیبال دشتستان در فکرشهر؛
فکرشهر: پس از بالا گرفتن مشکلات بین برخی تیم های فعالیت کننده در رشته والیبال و هیات مربوطه در دشتستان و درج مطلبی با عنوان « سکوت مسئولان ورزش دشتستان و اوضاع نابسامان والیبال در برازجان» در...
کد خبر: ۱۵۸۷۱
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: پس از بالا گرفتن مشکلات بین برخی تیم های فعالیت کننده در رشته والیبال و هیات مربوطه در دشتستان و درج مطلبی با عنوان « سکوت مسئولان ورزش دشتستان و اوضاع نابسامان والیبال در برازجان» در پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نشستی برای بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده برگزار کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این نشست که به بررسی مشکلات بین تیم ها و هیات والیبال دشتستان پرداخته شد، نادر آزاده اظهار داشت: همه افراد حاضر در ورزش و خصوصا والیبال که این روزها در حال احیا شدن است و دارد به روزهای خوب خود برمی گردد باید همدلی داشته باشند.

\n\n

رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان افزود: والیبالیست ها باید دست در دست یکدیگر داده و به پیشبرد والیبال کمک کنند.

\n\n

وی اضافه کرد: امیدواریم که مسائل قبل از رسانه ای شدن بین خود افراد هیات مطرح و حل گردد.

\n\n

سپس، موارد و مشکلات پیش آمده بین یکی از اعضای هیات والیبال و سایر تیم ها مطرح شد و 7 مورد عنوان شده در مطلب سیدعبدالله موسوی نژاد که در فکرشهر درج شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

\n\n

در ادامه جلسه مسائلی همچون رعایت بیشتر موارد قانونی توسط هیات، حمایت بیشتر هیات از تیم های فعال، ناهماهنگی های دبیر هیات در هنگام اعزام تیم های جوانان و امید به مسابقات استانی و کشوری مطرح شد و از آن جا که دبیر هیات والیبال در یکی از تیم های شهر برازجان نیز فعالیت دارد و این موضوع ایجاد شائبه کرده و برخی سوء تفاهم ها را باعث شده است؛ از انگالی خواسته شد که این موضوع را بررسی کرده و در صورت امکان دبیر هیات والیبال یکی از این دو سمت را ادامه دهد.

\n\n

در پایان نشست مقرر گردید کمیته ای سه نفره متشکل از انگالی، رییس هیات والیبال، مرادی، پیشکسوت و داور و عبدالهی، تنها مربی بین المللی استان بوشهر تشکیل شده و پس از بررسی مسائل، بهترین تصمیم برای والیبال دشتستان توسط این افراد گرفته شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان دشتستان، رضاقلی انگالی، رییس هیات والیبال شهرستان و تنی چند از مربیان، داوران و بازیکنان فعال در رشته والیبال در این نشست حضور داشتند. 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر