پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز روستایی استان بوشهر به ۷۰ درصد می‌رسد.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای افزایش سرعت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهم در دست اجرا داریم.\n\nوی به اجرای طرح گازرسانی به شهرهای تنگ ارم، کلمه و بوشکان شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان بوشهر تا پایان امسال به ۹۷ درصد و در بخش روستایی روستایی استان به ۷۰ درصد می‌رسد.
کد خبر: ۱۵۹۷۷
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز روستایی استان بوشهر به ۷۰ درصد می‌رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامعباس حسینی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای افزایش سرعت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مهم در دست اجرا داریم.

\n\n

وی به اجرای طرح گازرسانی به شهرهای تنگ ارم، کلمه و بوشکان شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان بوشهر تا پایان امسال به ۹۷ درصد و در بخش روستایی روستایی استان به ۷۰ درصد می‌رسد.

\n\n

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای گازرسانی به ۱۰۰ واحد عمده صنعتی، ادامه داد: گازرسانی به کارخانه پتروشیمی متانول کاوه و کارخانه سیراف با اعتبار ۱۲۳ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی از تلاش برای گازدارکردن صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: صنایع استان بوشهر سالانه ۱۲ میلیارد مترمکعب گاز دریافت می‌کنند.

\n\n

حسینی بیان کرد: طی شش ماه نخست امسال بیش از ۱.۵ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های استان بوشهر تحویل شد که حدود یک چهارم از گاز مصرفی استان را شامل می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر