پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: بازیکن ایرانی‌الاصل که همبازی زلاتان ابراهیموویج - مهاجم مشهور تیم ملی فوتبال سوئد - هم هست، با اسطوره تنیس دنیا در یک قاب قرار گرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از خبرآنلاین، بهرنگ صفری بازیکن ایرانی‌الاصل تیم بازل سوییس، روز گذشته یک عکس یادگاری با راجر فدرر، اسطوره تنیس دنیا انداخت.\n\nاین بازیکن با وجود اصرار فراوان مسئولان ایرانی، ترجیح داد همبازی زلاتان ابراهیموویج در تیم ملی سوئد شود. بازل سوییس تیم مورد علاقه راجر فدرر است. این تنیسور افسانه‌ای از طرفداران پر و پا قرص بازل است و روز گذشته به رختکن این تیم رفت و با بازیکنان آن عکس یادگاری گرفت.
کد خبر: ۱۶۰۲۸
چهارشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸

فکرشهر: بازیکن ایرانی‌الاصل که همبازی زلاتان ابراهیموویج - مهاجم مشهور تیم ملی فوتبال سوئد - هم هست، با اسطوره تنیس دنیا در یک قاب قرار گرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از خبرآنلاین، بهرنگ صفری بازیکن ایرانی‌الاصل تیم بازل سوییس، روز گذشته یک عکس یادگاری با راجر فدرر، اسطوره تنیس دنیا انداخت.

\n\n

این بازیکن با وجود اصرار فراوان مسئولان ایرانی، ترجیح داد همبازی زلاتان ابراهیموویج در تیم ملی سوئد شود. بازل سوییس تیم مورد علاقه راجر فدرر است. این تنیسور افسانه‌ای از طرفداران پر و پا قرص بازل است و روز گذشته به رختکن این تیم رفت و با بازیکنان آن عکس یادگاری گرفت.

\n\n

بهرنگ از آن دست بازیکن‌هایی است که اصرار زیادی وجود داشت تا به ایران بیاید، اما به خاطر اینکه شرایط بازی در تیم ملی سوئد را داشت و برخلاف خیلی از بازیکن‌های ایرانی دو رگه، از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود و مطمئن بود که به تیم ملی سوئد دعوت می‌شود، ترجیح داد به ایران نیاید و با زلاتان در یک تیم بازی کند. او این شانس را دارد که به همراه تیمش به یورو 2016 فرانسه هم صعود کند.

\n\n


\nبهرنگ صفری در کنار راجر فدرر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر