پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: علی ضیا - مجری صداوسیما - بعد از دربی پایتخت در بطن اخبار بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، «خبرآنلاین» با اشاره به خبری درباره توهین این مجری تلویزیونی به سرمربی استقلال، نوشت: از او فیلمی منتشر شد که همراه با تعدادی از بازیگران و دوستانش شعاری را علیه پرویز مظلومی می‌دادند.\n\nانتشار این ویدئو سریعاً با عذرخواهی ضیا همراه بود؛ با این حال تعدادی از هواداران، به صفحه شخصی این مجری حمله کردند و الفاظ رکیکی علیه او نوشتند. این رفتار - که البته از سوی ایرانی‌ها در فضای مجازی عادی شده و نباید به خاطر آن تعجب کرد - واکنش‌هایی را به همراه داشت، از جمله واکنش مهرداد میناوند را.
کد خبر: ۱۶۲۰۸
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: علی ضیا - مجری صداوسیما - بعد از دربی پایتخت در بطن اخبار بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «خبرآنلاین» با اشاره به خبری درباره توهین این مجری تلویزیونی به سرمربی استقلال، نوشت: از او فیلمی منتشر شد که همراه با تعدادی از بازیگران و دوستانش شعاری را علیه پرویز مظلومی می‌دادند.

\n\n

انتشار این ویدئو سریعاً با عذرخواهی ضیا همراه بود؛ با این حال تعدادی از هواداران، به صفحه شخصی این مجری حمله کردند و الفاظ رکیکی علیه او نوشتند. این رفتار - که البته از سوی ایرانی‌ها در فضای مجازی عادی شده و نباید به خاطر آن تعجب کرد - واکنش‌هایی را به همراه داشت، از جمله واکنش مهرداد میناوند را.

\n\n

میناوند با انتشار پُستی در فضای مجازی از هواداران خواست که عذرخواهی علی ضیا را بپذیرند و اینقدر به او توهین نکنند.

\n\n

این مجری معروف همچنین به صورت تلفنی با پرویز مظلومی صحبت کرد و به او گفت: «شما از من بزرگتر هستید. اگر خوشحالی من بابت گلزنی پرسپولیس باعث ناراحتی شما شده، عذر می‌خواهم...»

\n\n

سرمربی استقلال هم پاسخ داد: «آدم زودرنجی نیستم و می‌بخشم. بهتر است دیگر ادامه ندهی و همه‌چیز تمام شده است.»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر