پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: چندسال گذشته است و طبیعی است که برکناری یک سرمربی از راس کادرفنی یک باشگاه فوتبال از یادها برود اما عزل پیرمردی پرتغالی به نام مانوئل ژوزه از هدایت پرسپولیس از یادها نرفته که هیچ، تازه با حکم سنگین فیفا به سوژه روز این تیم و هوادارانش تبدیل شده است.\n 
کد خبر: ۱۶۵۶۴
چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: چندسال گذشته است و طبیعی است که برکناری یک سرمربی از راس کادرفنی یک باشگاه فوتبال از یادها برود اما عزل پیرمردی پرتغالی به نام مانوئل ژوزه از هدایت پرسپولیس از یادها نرفته که هیچ، تازه با حکم سنگین فیفا به سوژه روز این تیم و هوادارانش تبدیل شده است.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، محمد رویانیان که هنوز پرونده های متعددی درباره ستاد سوخت دارد حالا از سوی مدیران جدید سرخ ها متهم شده که با تصمیماتش پرسپولیس را به پرتگاه نابودی برده است. در برنامه نود هم فردوسی پور از خجالتش درآمد تا او مجبور شود دلیل برکناری ژوزه را بعد از چندسال با ریز جزییات افشا کند. به نظر می رسد این مدیر ساده در دام یک مربی زیرک و حرفه ای گیر افتاده و روی یک کل کل میلیاردها تومن پول بیت المال را نابود کرده است.

\n\n

خودتان افشاگری رویانیان را بخوانید تا متوجه دلیل مضحک عزل مربی که قراردادی وحشتناک بسته و نتیجه نگرفته و دنبال بهانه ای برای گرفتن پولش و رفتن از تیم است را متوجه شوید: « ژوزه آدم خوبی بود. مشکلات ازآنجایی شروع شد که مانوئل با هموطنش کی روش در رسانه‌های داخلی درگیر شد و بیانه علیه هم صادر کردند و در شرایطی که پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت دود اینکارها بازهم درچشم تیم می‌رفت.

\n\n

روزی من آقای ژوزه را به دفترم دعوت کردم و به او گفتم شاید من هم آقای کی روش را قبول نداشته باشم ولی شما حق نداری علیه سرمربی تیم ملی صحبت کنی. او درجواب من گفت: مثلاً من اگر بخواهم علیه کی روش حرف بزنم می‌خواهی چه کار کنی؟!! کاری از دستت برنمی‌آید. من هم در جایگاه مدیر گفتم چون این کار شما به تیم لطمه می‌زند من شما را اخراج می‌کنم و ژوزه گفت: نمی‌توانی من را اخراج کنی چون باید مبلغ قراردادم را پرداخت کنی. این صحبت‌ها میان ما رد و بدل شد و ژوزه به پرتغال رفت به او پیغام دادم که در راه برگشت درتمرینات تیم حاضر نشود و مستقیم به باشگاه بیاید تا در رابطه با نتایج تیم به کمیته فنی پاسخگو باشد و به من متعهد شود که دیگر علیه کی روش مصاحبه نمی‌کند ولی او به تمرین رفت. من باید چه کاری می‌کردم. تفنگدار می‌گذاشتم در تمرین که او را بکشند؟!»

\n\n

 

\n\n

منبع: تابناک

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر