پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: پرواز ساعت 18:55 دقیقه ی امروز تهران - بوشهر نیز با اجحاف شرکت هواپیمایی ایران ایر روبرو شد تا مسافران بوشهری با تاخیر چند ساعته مواجه شوند...\r\n
کد خبر: ۱۶۵۹۳
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: پرواز ساعت 18:55 دقیقه ی امروز تهران - بوشهر نیز با اجحاف شرکت هواپیمایی ایران ایر روبرو شد تا مسافران بوشهری با تاخیر چند ساعته مواجه شوند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پرواز 319 شرکت ایران ایر که قرار بود ساعت 18:55 دقیقه ی روز چهارشنبه مسافران را از تهران ب بوشهر منتقل کند، با تاخیر 5 ساعته به ساعت 12 موکول شد و این در حالی بود که اطلاع رسانی به مسافران صورت نگرفته و در مواردی هم ک اطلاع رسانی صورت گرفته بود؛ اغلب مسافران در فرودگاه بوده و یا در مسیر نزدیک به محل بوده اند.

\n\n

 تعدادی از مسافران در تماس با فکرشهر با بیان این مطلب اعلام داشتند: ماجرا ب همین جا هم ختم نشده و پس از حضور ما در محل، باز هم در پرواز تاخیر صورت گرفت و علت هم به این شکل عنوان شد که: پرواز بوشهر به کرمانشاه فرستاده شده و یک ساعت پیش برگشته و بر زمین نشسته و در حال تعمیر و سرویس می باشد.

\n\n

تعدادی  از مسافرین نیز با بیان این که چرا همیشه تاخیرها برای پرواز بوشهر رخ می دهد، پیگیری این موضوع را از مسوولین خواستار شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، تاخیر در پروازهای بوشهر؛ به یک معضل تبدیل شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر