جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مختلف در روستاها امری لازم و ضروری است و با اهتمام مسئولان ارشد استان بوشهر، امسال شاهد اقدامات ارزشمندی در روستاهای استان هستیم.\n\nبه گزارش فکرشهر، وی افزود: سال گذشته شاهد اجرای پروژه‌های ورزشی در روستاهای با جمعیت هزار نفر بودیم و امسال این پروژه‌ها در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۶۶۱۴
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: محمدحسن باستی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مختلف در روستاها امری لازم و ضروری است و با اهتمام مسئولان ارشد استان بوشهر، امسال شاهد اقدامات ارزشمندی در روستاهای استان هستیم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی افزود: سال گذشته شاهد اجرای پروژه‌های ورزشی در روستاهای با جمعیت هزار نفر بودیم و امسال این پروژه‌ها در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت اجرایی شده است.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی 440 بوستان روستایی استان بوشهر از هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، عملیات اجرایی بوستان‌های امید روستایی استان بوشهر از هفته آینده رسما آغاز می‌شود و امیدوار هستیم در کمترین فاصله زمانی به بهره‌برداری برسد.

\n\n

باستی تصریح کرد: احداث 78 زمین چمن مصنوعی نیز از دیگر اقدامات امسال است که در سطح روستاهای استان در دست اجراست و بخش زیادی از این پروژه‌های ورزشی اجرایی شده است.

\n\n

وی بیان کرد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر کیفیت بخشیدن به پروژه‌ها دارد و امیدوار هستیم، ضمن سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها نسبت به افزایش سطح کیفی پروژه‌ها نیز اهتمام ورزیم.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: افزایش سرانه فضای سبز روستاها امر بسیار مهمی است که با اجرای کامل این پروژه‌ها محقق خواهد شد.

\n\n

باستی گفت: توجه به روستاها و رفع مشکلات مختلف مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر مردم عزیز و ساکنان روستاهای استان باشیم.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر