پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در هر ساعت دو نفر در تهران به علت آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند، گفت: هوای آلوده و اعتیاد تزریقی دو مشکل جدی نظام بهداشتی کشور است.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دکتر «علی اکبر سیاری» روز شنبه در همایش هفته سلامت افزود: در سال 91 فقط پنج درصد روزهای تهران هوا پاک بود.وی خاطر نشان کرد: 70 هزار خودروی فرسوده و غیراستاندارد در تهران در حال تردد است و هر خودروی فرسوده سه برابر خودروی استاندارد آلودگی تولید می کنند.
کد خبر: ۱۶۶۹
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در هر ساعت دو نفر در تهران به علت آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند، گفت: هوای آلوده و اعتیاد تزریقی دو مشکل جدی نظام بهداشتی کشور است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دکتر «علی اکبر سیاری» روز شنبه در همایش هفته سلامت افزود: در سال 91 فقط پنج درصد روزهای تهران هوا پاک بود.

وی خاطر نشان کرد: 70 هزار خودروی فرسوده و غیراستاندارد در تهران در حال تردد است و هر خودروی فرسوده سه برابر خودروی استاندارد آلودگی تولید می کنند.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد، 20 تا 30 هزار نفر در کشور دچار اعتیاد تزریقی هستند که مشکل ایدز را ایجاد می کنند، اما این مسایل با خودمراقبتی و توانمندسازی مردم قابل کنترل است.

سیاری گفت: جوانان در معرض تهدید مواد روانگردان و شیشه قرار دارند که با مصرف آن دچار رفتارهای پرخطر مانند قتل، خودکشی، تصادف، رفتارهای جنسی پرخطر و ایدز می شود.وی افزود: این مشکلات ریشه در مسایل اقتصادی و اجتماعی دارد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر