پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ با حضور هیات های مذهبی تعیین شد؛
فکرشهر: جلسه هماهنگی ستاد مردمی اجتماع اربعین حسینی در برازجان، با حضور فعالین مذهبی و نماینده هیات های این شهر برگزار شد...
کد خبر: ۱۶۷۰۶
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: جلسه هماهنگی ستاد مردمی اجتماع اربعین حسینی در برازجان، با حضور فعالین مذهبی و نماینده هیات های این شهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسین شیخی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در این نشست گفت: شهادت امام حسین (ع) با توجه به دعای پیامبر اسلام موجب برکت دین است.

\n\n

\n\n

وی ادامه داد: اربعین تبدیل به نماد وحدت بین شیعه وسنی شده است که این مورد، یکی از برکات این امام بزرگوار می باشد.

\n\n

رییس ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان افزود: مراسم تجمع اربعین به نام هیچ ارگان یا هیاتی نیست و همه فعالیت ها باید تحت عنوان ستاد مردمی انجام گیرد.

\n\n

حجت الاسلام شیخی در پایان گفت: امیدواریم که ستاد مردمی با تشکیل کمیته هایی در زمینه های مختلف، فعالیت و هماهنگی های خود جهت انجام هر چه بهتر مراسم  را زودتر آغاز نماید.

\n\n

سهراب گرگین، مسئول هماهنگی های اجتماع نیز عنوان داشت: مراسم اربعین می تواند جلوه ای دیگر از برازجان را به سایرین نشان داده و ذهنیت ها نسبت به این شهر را تغییر دهد.

\n\n

وی اضافه کرد: اربعین نماد یکپارچگی مردم است و همه بدون منت با خوشحالی برای برای امام حسین (ع) کار می کنند.

\n\n

گرگین افزود: هیات های مذهبی متشکل از مردم است و در آن شائبه ای وجود نداشته و همه مردم با همه دیدگاه ها و جناح های سیاسی در آن شرکت می کنند. 

\n\n

در ادامه، افراد حاضر در جلسه، نظرات خود و ایرادات تمجع سال گذشته را عنوان داشتند و اعضای کمیته های مختلف جهت انجام هماهنگی های لازم انتخاب شدند.

\n\n

مراسم اجتماع اربعین حسینی روز چهارشنبه، 11 آذرماه، ساعت 9 صبح در میدان شهید چمران شهر برازجان برگزار می شود.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر