پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 3 پروژه راهسازی در بخش شبانکاره خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از راه‌های بخش شبانکاره و آبپخش اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در راستای ایمن سازی جاده‌ها و راه‌های استان بوشهر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.\n\nوی افزود: اجرای 8 پروژه بزرگ بزرگراهی در مناطق مختلف استان از اساسی‌ترین پروژه‌های این مجموعه است که تکمیل آنها موجبات بهبود وضعیت رفت و آمد در استان و ایمن‌سازی جاده‌ها می‌شود.
کد خبر: ۱۶۷۱۷
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 3 پروژه راهسازی در بخش شبانکاره خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید مهدی موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از راه‌های بخش شبانکاره و آبپخش اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در راستای ایمن سازی جاده‌ها و راه‌های استان بوشهر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

\n\n

وی افزود: اجرای 8 پروژه بزرگ بزرگراهی در مناطق مختلف استان از اساسی‌ترین پروژه‌های این مجموعه است که تکمیل آنها موجبات بهبود وضعیت رفت و آمد در استان و ایمن‌سازی جاده‌ها می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 3 پروژه راهسازی در بخش شبانکاره خبر داد و گفت: اجرای راهداری مسیر کلل تا شبانکاره، تکمیل جاده ذکریایی به شبانکاره و نصب تابلوهای روستاهای بخش شبانکاره از این پروژه‌هاست که امیدواریم با تامین اعتبار لازم، شاهد تکمیل این پروژه‌ها باشیم.

\n\n

موسوی تصریح کرد: امسال و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به دنبال تامین قیر آسفالت روستاهای بالای 20 هزار نفر جمعیت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر هستیم.

\n\n

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: سرکشی به پروژه‌های راهسازی و تسریع در تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر